je bent er goed mee bezig Danny, zitten al heel wat uurtjes in
nu maar hopen dat je werk straks niet voor niks is
2VZ-FE project
Moderator: Pieten
- tilma800
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Of met schuurpapier op metaal wil ook wel hoor 
Je zou dat ook slijpen kunnen noemen, maar dan zou een schuurband ook slijpband moeten heten
Voor polijsten moet je in verschillende stappen steeds fijner schuren en in de laatste stappen polijst je pas.
Je zou dat ook slijpen kunnen noemen, maar dan zou een schuurband ook slijpband moeten heten
Voor polijsten moet je in verschillende stappen steeds fijner schuren en in de laatste stappen polijst je pas.
jup je hebt helemaal gelijk!
ik heb een heel tijdje geleden (in mijn brommer tijdperk) het cilinderpetje afgevlakt d.m.v. een schuurmachine;D petje in de bankschroef en het schuurmachine er op!!!!!
het werkte ook nog hihihi
ik heb een heel tijdje geleden (in mijn brommer tijdperk) het cilinderpetje afgevlakt d.m.v. een schuurmachine;D petje in de bankschroef en het schuurmachine er op!!!!!
het werkte ook nog hihihi
-
decipherer
Ben benieuwd hoe het er hier voor staat. In de eerste post wordt nog ten doel gesteld de motor in augustus te wisselen maar er worden helaas weinig updates gepost de laatste tijd.
-
decipherer
Ik ben ook benieuwd! Zou graag willen weten wat al dat schuren nou uiteindelijk voor uitwerking heeft gehad op de flow.
-
decipherer
Zoue die z'n auto nou verkopen?
http://auto.marktplaats.nl/toyota/12020 ... &fta_ind=2
zou wel erg zonde zijn..
http://auto.marktplaats.nl/toyota/12020 ... &fta_ind=2
zou wel erg zonde zijn..
-
decipherer
Weet niet of hij uit nunspeet kwam maar vond de groet onder het bericht zo typerend.