21-03-08. Karfreitag am Nürburgring.
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Dat zal ie dit weekend voor je doen....SuperTWO wrote:Officieel is de Ring een tolweg, maar of je verzekeraar het met je eens is, moet je maar afwachten.
Kan de evenementen piet hier niet een CLUBMEETING van maken?
-
Wiki_Maaike
Supertwo + ckcs
BlackJax
Peerke (+ Peggy?)
Mr2-Wouter + MR83
Rmmr2
Grieper
Forza!
Gidonlamboo
Dooierick + Missy_Maaike
XLR8 (SLK AMG)
MarkK + Jara
MR-tin
Alleen als het opschiet met het project...
Xhermes (+Miss_mr2_on_lsd?)
BlackJax
Peerke (+ Peggy?)
Mr2-Wouter + MR83
Rmmr2
Grieper
Forza!
Gidonlamboo
Dooierick + Missy_Maaike
XLR8 (SLK AMG)
MarkK + Jara
MR-tin
Alleen als het opschiet met het project...
Xhermes (+Miss_mr2_on_lsd?)
IK GA MEE!! (met de motor);)Grieper wrote:Schiet toch nog wel op zo met de opkomst
Mischien melden zich nog wel meer mensen last minute aan
!!!Offtopic!!!:blaatbord:
@ Wouter:
In de zomervakantie samen een keertje naar de ring gaan?
- Mr2-wouter
- Zere vingers van het typen..
Ik ben ook geen circuit freak hoor.. maar dagje of 2 dagen die kant op vind ik prima! Ik weet een uitstekend en goedkoop stekkie in Adenau om te slapen en te eten!! 
Zó enorm lang zijn we doorgaans niet bij Brünnchen, ligt ook aan het weer natuurlijk. Het lijkt gunstiger te worden na het weekend (in NL dan), verder zeg ik er niets meer over.
Wie wil rijden, is vrij om te doen wat je wilt. Na het bezoekje aan de spottersplaats gaan we meestal via een ruim rondje via leuke weggetjes en een stukje Ardennen terug naar Maastricht om daar ergens een hapje te eten en savonds naar huis te rollen.
Bij goed weer (mits er iets beschikbaar is op het moment dat er een goede zekerheid is) blijven wij misschien wel in de regio.
Wie wil rijden, is vrij om te doen wat je wilt. Na het bezoekje aan de spottersplaats gaan we meestal via een ruim rondje via leuke weggetjes en een stukje Ardennen terug naar Maastricht om daar ergens een hapje te eten en savonds naar huis te rollen.
Bij goed weer (mits er iets beschikbaar is op het moment dat er een goede zekerheid is) blijven wij misschien wel in de regio.
Grieper wrote:Schiet toch nog wel op zo met de opkomst
Mischien melden zich nog wel meer mensen last minute aan![]()
Nu last minute met grote kortingen.
MR-tin wrote:Doe mij dr maar bij hoor
Leuk!!:)
Mr2-wouter wrote:Ik ben ook geen circuit freak hoor.. maar dagje of 2 dagen die kant op vind ik prima! Ik weet een uitstekend en goedkoop stekkie in Adenau om te slapen en te eten!!
Keep us posted.
Nu zijn de bandjes nog even te vers.
- Mr2-wouter
Dat zijn meestal wel grappen van, vrijdagmiddag.. ey zullen we morgen? Ja is goed..
Dus of jij dan nog uit het verre westen komt 
-
Wiki_Maaike
Mr2-wouter wrote:Dat zijn meestal wel grappen van, vrijdagmiddag.. ey zullen we morgen? Ja is goed..Dus of jij dan nog uit het verre westen komt
Dan plan je dat maar ff een weekje eerder...
- Mr2-wouter
Dan weet ik toch niet wat voor weer het wordt 
-
Wiki_Maaike
tuurlijk wel...21 maart begint de lente en wordt t elk weekend moooooooooooooooooooooi weer!! tot aan oktober... 
Mr2-wouter wrote:Ik ben ook geen circuit freak hoor.. maar dagje of 2 dagen die kant op vind ik prima! Ik weet een uitstekend en goedkoop stekkie in Adenau om te slapen en te eten!!
Lijkt me heel erg gezellig
Ook leuk da tmeer mensen weer intresse hebben
- Mr2-wouter
Als je straks de rit hebt mee gemaakt, weet je wel waarom het zo'n geliefde rit is. Het is in ieder geval mijn favoriete rit van het jaar!
Missy_Maaike wrote:tuurlijk wel...21 maart begint de lente en wordt t elk weekend moooooooooooooooooooooi weer!! tot aan oktober...
Jij ziet het in ieder geval zonnig in.
ik kan mij herinneren dat we wel eens ooit de zelfde dag die richting in gegaan zijn...Mr2-wouter wrote:Dat zijn meestal wel grappen van, vrijdagmiddag.. ey zullen we morgen? Ja is goed..Dus of jij dan nog uit het verre westen komt
- Mr2-wouter
Ja half uur nadat ik je belde hahaha
Heerlijk zulke acties
Heerlijk zulke acties