Leven we nog....

Alles over de ZZW30. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de ZZW30.

Moderator: Pieten

Sjerief
Zere vingers van het typen..
Zekersss
Sjerief
van de week weer heerlijk gereden
pfffff echt niks anders meer:D
christophe
Zeker wel! Ik hou nog steeds van die blikken van de mensen op straat : "wat is dat voor een wagen/merk ?";D
christophe
http://www.youtube.com/watch?v=_eOiD6xBjQE

Leuk filmpje dit en bloedmooie mr spyder , alleen wat jammer dat ie er wat respectloos mij rijd.
Henri737
Hoe heette dat ook al weer?... Oh Ja: Teveel Euro's op de bank; te weinig hersencellen in het hoofd.....

Henri
Henri737
Overigens, of we nog leven? Ja hoor, alleen te weinig tijd om achter de computer te zitten: de softtop gaat met dit weer eigenlijk bijna niet meer dicht....8)

Henri
christophe
Je kan de softtop tegenwoordig beter eruit laten halen , weeral wat gewichtsbesparing ;D Ik vraag me overigens af als je de mr tot een gewicht kan brengen als de lotus elise of de prestaties evenredig zullen zijn , motor is trouwens precies dezelfde.
Henri737
TTE- turbo erop en je lacht ze allemaal uit!

Als ik mijn MR2 niet meer voor woonwerk-verkeer gebruik, ga ik dat zeker doen, alhoewel de 143 pk voor mij al voldoende zijn. Heb het genoegen gehad even in een Elise te zitten: het blijft echt Engels. Sommigen noemen het karakter, ik noem het gewoon wat het is: slechte bouw-kwaliteit.

Henri
MRobbert
Type MR2: AW11
Zo ben er ook weer na een welverdiende vakantie op Tenerife, heb ik vandaag de spyder weer uit de stalling gehaald.

Heeft zijn beurtje en de apk gehad en kan er weer tegenaan komend zomer-seizoen;D

Groet Robbert
KIT
MRobbert wrote:Zo ben er ook weer na een welverdiende vakantie op Tenerife,

Groet Robbert

We hebben een lekker weertje gehad hé ;)
ik ben terug van zaterdag...
heb m'n 2 heel erg gemist.
Straks met em nog wat kleine boodschappen doen.... heerlijk.
Heb je die gekke 2-wielerdingen ook gezien ginder ?
(politie reed ermee rond in Los Cristianos)
KIT
Ik bedoel deze 2-wielers...

Image

En deze is ook leuk, met een gehomologeerde !!! kart op de openbare weg...

Image

Er staan korte filmpjes op deze link

http://www.dropshots.com/day.php?userid ... ime=124000

En nog een sfeerbeeldje... als afsluiter...
Image
mrgeel
MRobbert wrote:Zo ben er ook weer na een welverdiende vakantie op Tenerife, heb ik vandaag de spyder weer uit de stalling gehaald.

Heeft zijn beurtje en de apk gehad en kan er weer tegenaan komend zomer-seizoen;D

Groet Robbert

Hoi Robbert,

Toevallig hadden we het afgelopen zondag nog over jullie dat we jullie misten op de loederdagmeeting!!!

Groetjes, Hans8)
MRobbert
mrgeel wrote:Hoi Robbert,

Toevallig hadden we het afgelopen zondag nog over jullie dat we jullie misten op de loederdagmeeting!!!

Groetjes, Hans8)

Je weet nu waarom!!Zijn pas dinsdag teruggekomen.Groet Robbert
MRobbert
KIT wrote:We hebben een lekker weertje gehad hé ;)
ik ben terug van zaterdag...
heb m'n 2 heel erg gemist.
Straks met em nog wat kleine boodschappen doen.... heerlijk.
Heb je die gekke 2-wielerdingen ook gezien ginder ?
(politie reed ermee rond in Los Cristianos)

Yep was er 24/25 graden en heb lekker helemaal niets gedaan daar!Hadden een supra all-inclusief hotel en zijn slechts 1 dag weg gegaan naar Playa Americas.Ben poepie bruin geworden :-)En dus heb ik die dingen wel gezien alleen stond hier een zkenmannetje op en niet de politie.Groet Robbert
christophe
Om het spyder topic wat levende te houden , wie heeft er al eens een andere luchtfilter op zijn spyder geplaatst? Ben er eigenlijk van overtuigd dat dit geen pk winst kan geven maar wel een mooi geluid , al iemand ervaring mee? Bij TTE kan je er ook kopen die speciaal voor de spyder gemaakt zijn...
Henri737
Volgende filter is een K&F filter

Henri
christophe
K & F ? K& N bedoel je wss? Kennis van me heeft zo'n kelk van K&N op zijn renault megane Rs gemonteerd en hij beweerd 10 a 15 pk meer te hebben ;D Heb dan maar eens meegereden en het klonk wel zeer vet , de winst van pk zit volgens mij alleen tussen je oren.
MRobbert
Ik heb, op advies van de toyota-monteur, de aanzuigbuis weggehaald en onder het luchtfilter in de behuizing een aantal ronde gaten geboord en dit geeft al, in combinatie met mijn TTE-uitlaat een zeer leuk geluidje;D

Groet Robbert
Henri737
Ja K&N, slip of the (type)finger. Geeft mij geen merkbaar voordeel (nu op Mitsu Pajero 3,5 V6), maar wel een kostenreduktie: geen papieren filters meer kopen.Wat het filter op mijn ZZW30 gaat doen weet ik nog niet, maar als ik ineens 20 pk meer heb, zal ik het laten weten!;)

vrgr
Henri
christophe
MRobbert wrote:Ik heb, op advies van de toyota-monteur, de aanzuigbuis weggehaald en onder het luchtfilter in de behuizing een aantal ronde gaten geboord en dit geeft al, in combinatie met mijn TTE-uitlaat een zeer leuk geluidje;D

Groet Robbert
;D Ik hoop dat het niet echt waar is :lach:
Post Reply