Emmer sex
Moderator: Pieten
-
Ren0W
Plus het feit, dat ik zelf al met de optie kwam, dat het meisje bovenop kon, op de bijrijdersstoel, en ik dus expliciet om andere standjes vroeg.
-
miss2
nou niet helemaal, dakje dicht lukt dus niet (;D) en je vroeg niet echt expliciet om 'andere' standjes 
wat wel kan denk ik (!) een soort doggy-style op de bijrijdersstoel, is niet echt fijn lijkt me, maar als de gozer nou onder zit en het tjikkie erboven, met haar hoofd helemaal schuin naar voren (op het dashboard) moet het toch wel lukken lijkt me
wat wel kan denk ik (!) een soort doggy-style op de bijrijdersstoel, is niet echt fijn lijkt me, maar als de gozer nou onder zit en het tjikkie erboven, met haar hoofd helemaal schuin naar voren (op het dashboard) moet het toch wel lukken lijkt me
-
Wiki_Maaike
hahaha...
op de behandeltafel gaat t wel een stuk makkelijker dan doggystyle op de bijrijdersstoel...
op de behandeltafel gaat t wel een stuk makkelijker dan doggystyle op de bijrijdersstoel...
-
Ren0W
Uhh.. volgens mij is dat ook hetgene wat gezegt geworden is? En hetgeen wat ik dus ook al bedoelde? 
-
siep wokkel
Nou hier het verlossende antwoord voor je:
kan wel!
Gewoon op de bijrijder en stoel naar achteren, je vrouwtje er boven op. Past net.. niet vragen hoe.
Met de dakjes dicht natuurlijk!
kan wel!
Gewoon op de bijrijder en stoel naar achteren, je vrouwtje er boven op. Past net.. niet vragen hoe.
Met de dakjes dicht natuurlijk!
We have a winner!
Ga je door voor de koelkast?

Ga je door voor de koelkast?
-
eaglez_mr2
- Ik lul al aardig mee !
voor de koelkast is het wel met 2 vrouwen tegelijk he, en niet na elkaar;D
-
Ren0W
De vrouw bovenop, op de bijrijdersstoel is al tig x keer langs gekomen. En die had ik al zelf in het begin genoemt.
Dus dat is niet wat ik zocht.
Jammer.. helaas ook geen troostprijs voor jou
Dus dat is niet wat ik zocht.
Jammer.. helaas ook geen troostprijs voor jou
-
eaglez_mr2
- Ik lul al aardig mee !
je kunt toch je vriendin meenemen in je auto en het dan zelf uitvinden of snap ik het nou niet meer;D:mini: alles moet hier ook voorgekauwd worden:P jij bent echt nog te lui om t ne*ken:P
-
Ren0W
Dat was ook heel zeker het plan... als mijn auto nu niet in de garage stond met schade ... 
Maar mss wisten de mensen hier iets, aangezien hun langer MR2 rijden als ik, en ik dan niet lang hoef na te denken en te proberen.
Natuurlijk de makkelijkste weg zoeken eh
Maar mss wisten de mensen hier iets, aangezien hun langer MR2 rijden als ik, en ik dan niet lang hoef na te denken en te proberen.
Natuurlijk de makkelijkste weg zoeken eh
-
eaglez_mr2
- Ik lul al aardig mee !
haha tja dan moet je even geduld hebben, misschien mag je van hier wel iemand de mr2 lenen:X
-
siep wokkel
Heb je het nog niet geprobeerd?
Zoals ik net beschreven heb zo heb ik het gedaan.
Op de kap leggen is makkelijker natuurlijk.
Zoals ik net beschreven heb zo heb ik het gedaan.
Op de kap leggen is makkelijker natuurlijk.
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Het gemakkelijkste is gaan zitten (maakt niet uit op welke stoel) en het met je zelf te doen. Kan altijd, heb je geen vriendin nodig, heb je ruimte genoeg. Gemakkelijker kan niet.
Zo, nu kan het topic wel dicht zeker.
Zo, nu kan het topic wel dicht zeker.
-
eaglez_mr2
- Ik lul al aardig mee !
ouwe rukker;D maar t kan nog makkelijker, trek ergens een "huurvriendin" vandaan, betaal ze genoeg en je hoeft helemaal niks meer zelf te doen.... zwaar kansloos dit topic
-
Ren0W
eaglez_mr2 wrote:ouwe rukker;D maar t kan nog makkelijker, trek ergens een "huurvriendin" vandaan, betaal ze genoeg en je hoeft helemaal niks meer zelf te doen.... zwaar kansloos dit topic
Voor een kansloos topic heb je er toch vaak zat zelf in gepost
-
Wiki_Maaike
dat t kansloos is hoeft nog niet te betekenen dat het niet leuk genoeg is om te posten...
Maarre Green, zelfs voor t laten doen is genoeg ruimte hoor... kan je ook 2 handjes aan t stuur houden en gewoon doorrijden... Maja dan hebben we t weer over sexuele handelingen en niet over de sex zelf...
Maarre Green, zelfs voor t laten doen is genoeg ruimte hoor... kan je ook 2 handjes aan t stuur houden en gewoon doorrijden... Maja dan hebben we t weer over sexuele handelingen en niet over de sex zelf...
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Hij zocht de gemakkelijkste manier, en veel gemakkelijker kan het niet lijkt me.
Als je al te lui bent om het zelf uit te proberen moet je ook niet zeuren....
Als je al te lui bent om het zelf uit te proberen moet je ook niet zeuren....
-
Ren0W
Green Goblin wrote:Als je al te lui bent om het zelf uit te proberen moet je ook niet zeuren....
Ren0W wrote:Dat was ook heel zeker het plan... als mijn auto nu niet in de garage stond met schade ...
Ik ben niet lui... maar ik moet wel de kans krijgen tot.