Zooo, maar weer eens updaten!
De MR2 is terug. Tijd op moeten wachten, maar t resultaat mag er zijn!
In de tussentijd heb ik t moeten stellen met een Citroen Berlingo Diesel

Waarom een leenauto zou je denken, als ik ook nog een BMW heb...
Nou de BMW gaf na n week ook de geest, en moest dus ook naar de garage. Na 2 multiriemen, een spanrol, een waterpomp en een contactslot, kunnen we weer op pad.
Maar of dat nog niet alles is...
De garage belde dat de BMW klaar was, en ik deze op kon komen halen. Zo gezegd zo gedaan. Ik met de Berlingo daarheen, komt de eigenaresse van de garage, met de mededeling: Ik heb niet zo'n leuk nieuws voor je... Ik heb de BMW gebruikt bij het ophalen van boodschappen, omdat al onze leenauto's in gebruik waren, normaal zou ik dat nooit doen.
En wat gebeurt... ja hoor n ongeluk.. niet haar schuld, maar de schuld van de tegenpartij, die mijn bmw over t hoofd had gezien.
Resultaat:

Een half zwarte achtervelg

, rubbersporen over de hele zijkant...
Ik vond t eerlijk gezegd helemaal niet erg. Alles wordt vergoed. BMW komt er weer beter uit te zien, dan voorheen. Roest op t achterscherm wordt aangepakt, evenals mijn spiegeltje waar een barst inzat, door een bestuurder die te hard langs mijn auto was gereden.
BMW loopt weer perfect, alleen t grote nadeel is dat mensen je nu constant aankijken, met wat heb jij met die auto gedaan
Plannen voor de MR2? Ja, het schijnt dat de MR2 al een keer overgespoten is geweest, misschien dat Frank, daar meer van weet, maar de linkerkant was beduidener oranje-rood dan de rechterkant, wat ook resulteert in een oranje-rode achterbumper, spoiler, achterklep en skirts... Het loopt niet mooi over, das wel jammer, maar je ziet er gelukkig niet heel veel van. Tijdje sparen, dan maakt de garage dat ook weer in orde.
Verder, alleen motorische aanpassingen. De MR2 loopt prima voor dusver, maar er komt wel n gen 3 in.
De HKS SSQV, HKS EVC6, APEXi RSM, en turbotimer moeten allen nog worden ingebouwd, en dan ist voorlopig klaar.. Alleen een Do-Luck voorbumper nog, en dan is de auto helemaal af;)