Dennis z'n SW20

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

Dennis16v
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
MR83 wrote:Dennis Mr2 weer gefixt?? Zie je niet meer rijden, anders zag ik je nog wel regelmatig hier in de buurt..
Hey Maarten, mr2 is nog steeds niet gefixt.. frank heeft t erg druk schijnbaar daar in helmond.

heb als noodoplossing om de mr2 te verlichten een bmw 320i gekocht..
MR2 wordt meestal alleen in de weekenden nog gebruikt;)
Dennis16v
Zo, even een rotschop naar boven!

Van mn vakantiegeld, heb ik besloten om de MR2 naar de schadehersteller te brengen.

Schade is goed hersteld, andere achterbumper, en sideskirts zitten erop. Ook het 3e remlicht, 94+ spoiler, en de rev3 achterlichten ;D

Staat klaar om gespoten te worden. Foto's van de voortgang post ik binnenkort.

:applaus-smiley:
-MR2-
Ik lul al aardig mee !
Ik ben benieuwd! Klinkt allemaal erg goed8)
Sherwin
Dennis16v wrote:Zo, even een rotschop naar boven!

Van mn vakantiegeld, heb ik besloten om de MR2 naar de schadehersteller te brengen.

Schade is goed hersteld, andere achterbumper, en sideskirts zitten erop. Ook het 3e remlicht, 94+ spoiler, en de rev3 achterlichten ;D

Staat klaar om gespoten te worden. Foto's van de voortgang post ik binnenkort.

:applaus-smiley:
wanneer is binnenkort?(a) ben benieuwd!
Dennis16v
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Momenteel zijn alleen de sideskirts nog gemonteerd.
Men had moeite met de juiste kleurcode te vinden, maar is er gelukkig toch in geslaagd ;D Spoiler, daklijst en achterbumper worden daarna ook gemonteerd, en ik mag m woensdag of donderdag komen ophalen.. Foto's volgen dan 8)
Sherwin
Dat ziet er goed uit zeg! ben benieuwd naar het totaalplaatje!
masterpivo
Same here, ziet er weer lekker vers uit!
frankie-turbo
nijs, mijn oude vlam krijgt een rokje (skirts) :P sexy
Dennis16v
Image

Stuff dat nog ingebouwd moet worden btw ;D
mister bob
Ik lul al aardig mee !
zo dat word een mooi wagentje he..(als je de skirts weer verkoopt houd ik me aanbevolen);) :D
Dennis16v
Ik zou eens contact opnemen met eddymr2.. Die heeft mij ook aan de skirts geholpen. Zijn replica, dus de pasvorm is geen 100%.
Jap_DMM
Ik lul al aardig mee !
mooie skirts! Wil ze ook, had eddy al een pb gestuurd maar geen reactie.
Dus nog maar een x proberen.
dooierick
de pasvrom van de eddy versie van de greddys is vrijwel perfect

(bij mij wel tenminste )
Dennis16v
Zooo, maar weer eens updaten!

De MR2 is terug. Tijd op moeten wachten, maar t resultaat mag er zijn!

Image
Image
Image
Image

In de tussentijd heb ik t moeten stellen met een Citroen Berlingo Diesel ::)
Waarom een leenauto zou je denken, als ik ook nog een BMW heb...
Nou de BMW gaf na n week ook de geest, en moest dus ook naar de garage. Na 2 multiriemen, een spanrol, een waterpomp en een contactslot, kunnen we weer op pad.

Maar of dat nog niet alles is...
De garage belde dat de BMW klaar was, en ik deze op kon komen halen. Zo gezegd zo gedaan. Ik met de Berlingo daarheen, komt de eigenaresse van de garage, met de mededeling: Ik heb niet zo'n leuk nieuws voor je... Ik heb de BMW gebruikt bij het ophalen van boodschappen, omdat al onze leenauto's in gebruik waren, normaal zou ik dat nooit doen.
En wat gebeurt... ja hoor n ongeluk.. niet haar schuld, maar de schuld van de tegenpartij, die mijn bmw over t hoofd had gezien.

Resultaat:
ImageImage

Een half zwarte achtervelg :lach:, rubbersporen over de hele zijkant...

Ik vond t eerlijk gezegd helemaal niet erg. Alles wordt vergoed. BMW komt er weer beter uit te zien, dan voorheen. Roest op t achterscherm wordt aangepakt, evenals mijn spiegeltje waar een barst inzat, door een bestuurder die te hard langs mijn auto was gereden.

BMW loopt weer perfect, alleen t grote nadeel is dat mensen je nu constant aankijken, met wat heb jij met die auto gedaan :lach:

Plannen voor de MR2? Ja, het schijnt dat de MR2 al een keer overgespoten is geweest, misschien dat Frank, daar meer van weet, maar de linkerkant was beduidener oranje-rood dan de rechterkant, wat ook resulteert in een oranje-rode achterbumper, spoiler, achterklep en skirts... Het loopt niet mooi over, das wel jammer, maar je ziet er gelukkig niet heel veel van. Tijdje sparen, dan maakt de garage dat ook weer in orde.

Verder, alleen motorische aanpassingen. De MR2 loopt prima voor dusver, maar er komt wel n gen 3 in.
De HKS SSQV, HKS EVC6, APEXi RSM, en turbotimer moeten allen nog worden ingebouwd, en dan ist voorlopig klaar.. Alleen een Do-Luck voorbumper nog, en dan is de auto helemaal af;)
Ilpoto
Ik lul al aardig mee !
Netjes, maar een 94 of GReddy lip zou veel goeds doen.
DC-R
Ik lul al aardig mee !
zo dat ziet er 10x beter uit ;) je mist alleen een onderlip op je voorbumper vind ik. je voorbumper is hoger dan de rest
Dennis16v
Geld voor een Do Luck voorbumper heb ik nog niet...;)
frankie-turbo
hmm nee dat wist ik eerlijk gezegd niets van.. hij is maar 1x gespoten.. misschien foutje bij spuiten.. het was niet duur iig ;)..

maar ziet er goed uit man! toms is pimp :P
Ricardos
Erg mooi geworden hoor :D
De combo rood met zwarte velgen staat de auto erg goed trouwens ;)
Zelf ben ik geen fan van een do luck voorbumper, past niet echt in de lijnen van de auto, doe maar een 94-er onderlip ;)
ThomasK
Ik lul al aardig mee !
Image

Ik denk dat een Aeroware lip erg goed zou staan, net wat dikker/lager dan een 94+ lip (hoewel die ook zou kunnen:P )

Normaal ben ik niet zo'n fan van bodykits op een mr2 maar ik moet toegeven dat deze er best netjes uit ziet zo. Met de wielen een centimetertje of wat meer naar buiten zou die af zijn;D
Post Reply