Al eens aan DDR gedacht? De SP8 wordt geleverd met een V8 Corvette motor... Dan heb je pas iets unieks...Wel vervelend zo'n mr2 verslaving.. je wilt steeds meer...
http://www.ddrmotorsport.com/specs.php
Moderator: Pieten
Al eens aan DDR gedacht? De SP8 wordt geleverd met een V8 Corvette motor... Dan heb je pas iets unieks...Wel vervelend zo'n mr2 verslaving.. je wilt steeds meer...
johnwoo wrote:Moet je wel mee oppassen, op een gegeven moment krijg je zo'n Turbo_PePe-effect, dat je alleen maar aan het plannen bent maar er uiteindelijk weinig van komt. Dus tenzij je concreet mogelijkheden ziet om een widebody coupe te bouwen (en er misschien nog eens een V6 in te zetten) zou ik zeggen, hou het voorlopig bij je tubby, als die straks zover klaar is zal je daar ook enorm van genieten
BlackMR2 wrote:je weet ook niet wat je wil
franksmits wrote:Ik weet wel degelijk wat ik wil. Maar is het de moeite waard?
franksmits wrote:Ben zeer tevreden over het gebruik van mijn Mr2 turbo!
Vol getankt met Tinq super 98. Km stand was toen: 113.352
Nu net 40,70 liter bijgetankt. Km stand was op het moment van tanken 113.872.
heb dus 520 km gereden op 40,7 liter. Dit komt neer op een gemiddelde van 1 op 12,8 !
Ook heeft de fatt de auto altijd af laten koelen (minimaal 30 seconden!). Daarom denk ik dat hij nog wel een stukje zuiniger rijdt, zonder af te koelen, maar dat ga ik niet proberen! Ben zeer tevreden!!
TRD2000 wrote:Hey Frank, je moet dat rechter pedaal soms ook eens wat intrappen he;D
Groeten
TRD2000 (wim)