De (4e, maar eigenlijk de 5e) 2e pinksterdagtour
Moderator: Pieten
- stampertje
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
en een border?
- Surferdude
Die zijn ook vrij laag, rij jij maar achter Hannes aan dan.
- Metal_Carnage
- Zere vingers van het typen..
Ik ga het niet redden deze keer...
Verbouwing aan mijn huis + de giga kortingen die alle bouwmarkten in NL geven op deze mooie dag doen mij afmelden.... volgende keer weer!
Verbouwing aan mijn huis + de giga kortingen die alle bouwmarkten in NL geven op deze mooie dag doen mij afmelden.... volgende keer weer!
- Surferdude
Op veler verzoek is de pont uit de route verdwenen. De route zal er nu ongeveer zo uit zien op Google Maps. Ik ben daar ook nog nooit geweest, dus das wel lekker Wild Bunch..

De vorige planning zag er zo uit:

De vorige planning zag er zo uit:

Wij komen ook even langs bij de vertrekplaats, maar rijden de tour niet mee.
Gr Robbert.
Ps. Art. dan doen we dan de sleutel en de papieren wel van mijn MR;)
Gr Robbert.
Ps. Art. dan doen we dan de sleutel en de papieren wel van mijn MR;)
- Surferdude
Is goed gosah!Ps. Art. dan doen we dan de sleutel en de papieren wel van mijn MR
- Surferdude
Ja dahaaaaaaaag!
Oh, je kan wel bij Bergambacht de pont nemen, en dan bij Kinderdijk weer, heb je er twee, is iedereen blij..
Oh, je kan wel bij Bergambacht de pont nemen, en dan bij Kinderdijk weer, heb je er twee, is iedereen blij..
- Surferdude
Jammer, anders had ik kunnen zeggen dat het gepland was dat we er een paar kwijt zouden raken..

- rkcridderkerk
- Knop gevonden hoor !
Beste mensen ik heb vip pitkaartjes voor de pinksterraces op zandvoort en daar ga ik heen ik ben dus niet aanwezig bij de meeting. Heb de route eens bekeken en is leuke route....... IK WENS JULLIE ALLEEN VEEL SUCCES MET DE PONT BIJ KINDERDIJK. Ik kan er niet op zonder mijn voorbumper eraf te rijden in ieder geval, dus mensen een fijne dag, veel plezier en denk om je bumpers als je de pont oprijdt mvg André
Volgens mij is de pont al verwijderd..
- Surferdude
Vanmorgen ff lekker crea-bea geweest met de Mekwijlers, de lederen zetels, de banden en het interieur een dankbare opknapbeurt gegeven. Ik ben er klaar voor..
Ik vind het trouwens wel tijd voor een nieuw lijstje..
Ik vind het trouwens wel tijd voor een nieuw lijstje..
- Surferdude
Waar had je aan willen sluiten? Ik lees net dat je aansluit om 10:45 bij de Mac in Capelle, klopt dat?