miss2 wrote:*schop*
dankje
Moderator: Pieten
BlackMR2 wrote:deze filmpjes zeggen meeeeeeeeeer dan genoeg, hoef je niks meer aan toe te voegen
![]()
maar ik doe het toch......................................................vrouwen zijn gewoon onmogelijk achter het stuur, dat is niks en word ook niks![]()
![]()
![]()
![]()
vrouwen zijn gewoon onmogelijk achter het stuur, dat is niks en word ook niks![]()
![]()
![]()
![]()
jeffreyracing wrote:Je hebt wel een punt...
meestal als er wat gebeurt zit er een vrouw achter het stuur..
Laats ga ik naar school op de fiets:-/ Komt er een auto aan,, die haald fietsers in komt er een tegenligger aan de gooit hem zo over de vlugheuvel..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ut was nog een blondje ook:adhd:
Zal ik maar niet zeggen wat voor een tekst ik boven mijn kentekenplaat heb hangen. Vorige eigenaar opgeplakt denk ik..jeffreyracing wrote:Je hebt wel een punt...
meestal als er wat gebeurt zit er een vrouw achter het stuur..
Laats ga ik naar school op de fiets:-/ Komt er een auto aan,, die haald fietsers in komt er een tegenligger aan de gooit hem zo over de vlugheuvel..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ut was nog een blondje ook:adhd:
Moot geen type fout maken, dus zo ff checkuhjeffreyracing wrote:haha dankje miss maaike:kus:
Yuriezz: vertel maar
Missy_Maaike wrote:Ga je volgende keer zelf maar iedereen thuisbrengen die teveel gedronken heeft
BlackMR2 wrote:daar heb ik geen problemen mee, maar het voordeel voor mij is, dat ik dan zelf ook een paar potjes bier drink, dus vragen we jou weer om Melle terug te brengen naar huis
Missy_Maaike wrote:Ohw dus daar zijn vrouwen wel weer goed voor...
haha wordt vast moeilijk he:adhd:ja geef me de tijd, dan zal ik vanavond even wat leuke filmpjes over mannen en auto's opzoeken