Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...
Heb je daar niet een complete bumper voor? misschien beter en mooier dan alleen een lip? Ziet er wel mooi uit hoor, zou het zelf ook graag willen voor minder geld dan..
The Stig wrote:Heb je daar niet een complete bumper voor? misschien beter en mooier dan alleen een lip? Ziet er wel mooi uit hoor, zou het zelf ook graag willen voor minder geld dan..
totaal kwam de lip rond de 210-220 euro.
En misschien heb je daar een andere bumper voor maar.
A. De stock bumper heeft de ideale en beste pasvorm..dat is een feit. Een aftermarket exemplaat is het maar gissen en gokken of hij zal aansluiten of niet.
B. Ik vind geen enkele aftermarket bumper eigelijk mooi, de lijnen van de auto passen niet bij het aanbod in bumpers, met de veilside shizzle als dieptepunt.
C. door de stock bumper, en aeroware lip creeer ik volgens mijzelf de perfecte combinatie, gezien de goede pasvorm, het meer agressieve uiterlijk..
inmiddels ben ik klaar met de achterbumper en voorbumper, ik zorg ervoor dat de skirts netjes afkomen, en de auto nog verder uit elkaar wordt gehaald.. dan naar de spuiter.
in 3 dagen tijd was trouwens vanuit Memphis de Lichtunits binnengekomen.. erg mooi .
p.s een 3e remlicht, zit de aansluiting daarvan wel op elke Mr2?
op te vissen achter de bestuurders stoel ? fototje van? daar liggen bij mij een heeeleboel draadjes!
btw skytune aangeschaft! whoehoeee..
De skirts zijn ook helemaal aangepast.. moet ze nog afwerken.
de auto ga ik nog wat verder uit elkaar halen, en dan als het goed is..
over 1 of 2 weken naar de spuiter.
Ik zit er over te denken.. de spoiler er maar af te laten.
Heel lang heb ik gepropagandeerd dat ik de Spoiler bij de mr2 vond horen, maar op een witte.. vind ik het bijna vetter zonder.
ik vind het wel klasse, oogt moderner door strakkere lijnen...en op een manier veel robuuster, sportiever.. meningen?
heb 7 jaar zonder spoiler gereden en dacht dat ik hem met spoiler minder mooi zou vinden.
Nu is er dan toch een spoiler opgekomen en ik vind het SUPER.
is een kwestie van smaak en wennen denk ik.
weet wel dat ik hoogst waarschijnlijk mijn 5zigens te koop ga zetten .
wil diepere wangen, en brons..
is er btw de spoiler te bevestigen met die hele sterke dubbelzijdige tape..
wil geen houtje-touwtje oplossing hebben, maar zou hem graag willen bevestigen zonder te moeten boren.
voordeel is namelijk dat ik hem er dan af halen kan, en ik denk opzich dat het met die tape wel kan, van die reclame. Heeft enorm grote draagkracht..plus dat het aanbrengvlak enorm groot is bij de mr2 spoiler.
ja, questie van oppervlaktes met alcohol schoonmaken en dan tape aanbrengen, goed aandrukken en voila! het interieur van de randstad rails is daar ook grotendeels mee vast gezet !(voor de mensen die weten wat de randstadrail is xD)
zonder spoiler is de auto ineens een stuk moderner.. maar ik vind een spoiler niet verkeerd staan op een Mr2.
misschien is een hele andere spoiler een idee.. Wat kleiner, minder grotesk..
een subtiele spoiler, waardoor het er niet uitziet als een tuner bak, ricer.. vulzelfin..
Moet stock lijken, maar wat moderner.. de standaard Mr2 spoiler is wat log..en het latere model vind ik al helemaal niet passen op de Mr2.
alternatieven?
dacht aan zoiets
of dit
wil liever iets dat pasklaar is.. heeft iemand een link naar iets leuks?
Punt is ook..dat ik klaar ben met die bubbeltjes die elke keer terugkomen.
Ding is nu al 3 x gespoten.. ik kap ermee.. dus wil wat anders.
de spoiler van een Honda Integra lijkt me ook erg prima.