Dat is weer de belgische oplossing. Als je nu eens je resolutie wat hoger zet dan 640x480?Green Goblin wrote:Ik heb jou handtekening even aangepast Hans......
Zodat hij niet twee keer zo breed is als mijn scherm...
Ik weet wel dat jij het verschil niet ziet.....
Project MRGEEL06
Moderator: Pieten
Green Goblin wrote:Ik heb jou handtekening even aangepast Hans......
Zodat hij niet twee keer zo breed is als mijn scherm...
Ik weet wel dat jij het verschil niet ziet.....
Heb jij een 10 inch beelscherm tegenwoordig???
Ik zie trouwens wel dat de handtekening wat minder scherp geworden is hoor!!:boos:
Als je toch lekker bezig bent, kun je hem dan misschien ietsje hoger maken, of trekt je beeldscherm dat ook al niet:huh:
Groetjes, GEEL8)
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Aan het plaatje zelf is helemaal niets veranderd...alleen aan de lege ruimte er om heen...
- Surferdude
Dat ziet er goed uit Hans, nog aanpassingen nodig om te doen, past het op dezelfde rails?
- Green Goblin
Supermooi !
De rug en de zitting zijn van het laatste type Celica.
Deze passen 1 op 1 op het frame van de Spyder.
Het was wel een half uurtje zweten om de rug te monteren, maar alles past dus precies.
Gemonteerd lijkt de Celica rug iets breder maar dit blijkt gezichtsbedrog te zijn.

Deze passen 1 op 1 op het frame van de Spyder.
Het was wel een half uurtje zweten om de rug te monteren, maar alles past dus precies.
Gemonteerd lijkt de Celica rug iets breder maar dit blijkt gezichtsbedrog te zijn.

Doen ze ook! Ookal scheelt 't voor mij niet zo veel(ben niet zo groot). mooie upgrade!mrgeel wrote:Was wel een optie, maar ik ga echt geen 800 betalen voor een setje oude Engelse stoelen en dan had ik ook geen gele logo,'s en stiksels gehad! Volgens de kenners zitten de celicastoelen veel beter. @ricardos; morgen 14.00 uur. Groetjes, Geel8)
Trouwens, ben je een recordpoging aan het doen om je auto compleet naar smaak af te krijgen in de korste tijd? Haha lekker bezig hoor
- Green Goblin
Voorlopige deadline is 30 juli denk ik...