Vanmorgen heb ik mezelf weer nuttig gemaakt. Ik had nog PlastiX over van m'n koplampen. Dat spulletje is dus ook nuttig voor het derde remlicht, het ziet er weer uit als nieuw:

Moderator: Pieten

als ik het goed begrijp waren je veerpoten vanaf het begin al flink minder...Surferdude wrote:Thanx!
Vanmorgen de boel uit laten lijnen. Het bleek dat we op het oog flink in de goede richting zaten. Behalve linksvoor, daarvan bleek de camber flink fout te staan. Dat veroorzaakte het niet terug in de rechte stand terugkomen van het stuur. Maar dat is nu ook opgelost. Wel wennen hoor, dat gestuiter.. Ik weet nog niet of ik dat vol ga houden. Op asfalt gaat het prima, maar klinkertjes... oei..![]()
Word vervolgd..
Ik ben blij dat het nu beter is met de afstelling, het valt niet mee met een waterpas en een rolmeter. Maar we wisten dus waar het aan lag.Surferdude wrote:Thanx!
Vanmorgen de boel uit laten lijnen. Het bleek dat we op het oog flink in de goede richting zaten. Behalve linksvoor, daarvan bleek de camber flink fout te staan. Dat veroorzaakte het niet terug in de rechte stand terugkomen van het stuur. Maar dat is nu ook opgelost. Wel wennen hoor, dat gestuiter.. Ik weet nog niet of ik dat vol ga houden. Op asfalt gaat het prima, maar klinkertjes... oei..![]()
Word vervolgd..
Is al geregeld Wim!TRD2000 wrote:Denk je wel aan je remleiding Arthur?
Groeten
TRD2000 (wim)

Dokter Rob wrote: Waarbij ik ook de conclusie moest trekken dat de lokatie van het gaspedaal ook niet is geplaatst met de gedachte dat mensen met gewone voeten (dus niet van die kaboutervoetjes) best een uitdaging hebben.
Verder een heerlijke auto, alhoewel een trekhaak best handig is.