Henri737 wrote:Ja K&N, slip of the (type)finger.
vrgr
Henri
En ik maar denken dat Arnie redelijk grote vingers had...
de F en de N zitten dermate ver uit elkaar dat zelfs Arnie nu onder de indruk is denk ik...
Moderator: Pieten
Henri737 wrote:Ja K&N, slip of the (type)finger.
vrgr
Henri
christophe wrote:Heb opgemerkt uit openbare profielen dat ik blijkbaar de jongste spyderrijder hier benIemand jonger dan 22?
Klopt inderdaad maar dat is dan ook weer anders te interpreteren , zijn veel mensen die vele jaren langer hun rijbewijs hebben maar wel minder kilometers gedaan hebben. Ik ga heus niet beweren dat met ik als 22 jarige een "ervaren" rijder ben. Hangt natuurlijk ook wel wat van jezelf en je werk af , mensen die tijdens en naar hun werk veel kilometers doen ...Dokter Rob wrote:Dit kun je ook anders interpreteren...
is er iemand op dit forum met minder rij-ervaring?...
Hoeveel km heeft jouw spyder dan?Sjerief wrote:rijd nu 500km per jaar ongeveer of minder...
met de starlet rijd ik het per maand....
Sjerief wrote:@Robbert, nog updates?
MRobbert wrote:Moest even terugzoeken, want weet niet welke Up-dates je bedoelt:-/
Maar het slechte nieuws was dat ik de spyder bijna had ingeruild voor een andere gezinsauto omdat de Carina dood is (inmiddels door een opkoper opgehaald).
Het goede nieuws is dat de spyder blijft en er een Aygo bij gekomen is;D (morgen halen in Vianen)
Groet Robbert
Dokter Rob wrote:Waar blijven de foto's dan...