Dennis z'n SW20

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

Xhermes
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Ziet er netjes uit!
Jap_DMM
Ik lul al aardig mee !
Heel netjes! mooie skirts
mr2PUNTfreak
Idd. heel netjes, waar heb je deze skirts gekocht?
Apple Martini
Ik lul al aardig mee !
ThomasK wrote:Image

Ik denk dat een Aeroware lip erg goed zou staan, net wat dikker/lager dan een 94+ lip (hoewel die ook zou kunnen:P )

Normaal ben ik niet zo'n fan van bodykits op een mr2 maar ik moet toegeven dat deze er best netjes uit ziet zo. Met de wielen een centimetertje of wat meer naar buiten zou die af zijn;D
Edit: lijkt een beetje op greddy kit:)
Dennis16v
mr2PUNTfreak wrote:Idd. heel netjes, waar heb je deze skirts gekocht?
eddymr2 :)
mr2PUNTfreak
Dennis16v wrote:eddymr2 :)
Oke, weet je waar hij deze gekocht heeft toevallig?
masterpivo
Die skirts staan hem erg goed! Sluit mooi aan bij de rest van de body. Hij staat er trouwens zowiezo erg netjes bij moet ik zeggen ;)

Die BMW heeft een flinke schade post opgelopen zeg! :( Ik kan me bij het zien van zoiets gewoon niet voorstellen dat de tegenpartij niet al bij het eerste schrammetje heeft gemerkt dat hij iets niet goed deed... dan gewoon de hele zijkant in elkaar drukken met een snelheid van hooguit 10 per uur? Ik kan het me niet voorstellen, maar jij zit er mooi mee. Gelukkig is het dan ook weer geluk bij een ongeluk dat je nu een 100% nette zijkant er voor terug krijgt ;)
Dennis16v
mr2PUNTfreak wrote:Oke, weet je waar hij deze gekocht heeft toevallig?
Poeh, ergens n leverancier uit Duitsland als ik mij niet vergis..
Dennis16v
@ masterpivo:

t valt mij op, dat je altijd zo belangstellend en positief reageert op mn tweetje. Thnx, is leuk om te lezen;)
masterpivo
Haha, geen dank hoor! ;) Ik geef gewoon mijn mening he :)
Dennis16v
zoo ik heb mn blokkie binnen, de gen3 uit 96. Heeft even moet wachten wegens omstandigheden, maar t is er eindelijk.

Image

Image

Image

Image

Image

Dit is alles wat ik erbij heb gekregen.
Volgens mij zit hier geen versnellingsbak bij, ik weet niet of dit een groot probleem is, aangezien ik nog de gewone NA bak gebruik. Dat is ook de reden waarom mijn snelheidsmeter t niet doet, vanwege de elektronica.

Kenners, zien jullie verder nog iets dat ik mis, of dat ik dat moet halen, om dit om te bouwen. Momenteel ligt er een Gen2 turbo in..
MR2Pierre
Ik lul al aardig mee !
fidanza vliegwiel?
Dennis16v
dat erop zit, niet dat ik weet.. frank kent t blok beter, hij heeft m voor me uitgezocht:D
Dennis16v
zo, ff weer n schopje.
Distributieriem, spanrol, looprol zijn besteld bij Wouter.

T enige dat ik nog nodig heb is een snelheidssensor. Heeft iemand deze nog liggen toevallig?;D
frankie-turbo
zal even na checken in onze onderdelen hoop ;)

je bak is een turbobak zoals ik je al vertelde.. anders waren je aandrijfassen wokkels geweest nu ;)

wat ik zo zie is dat ook je lambda sonde weg is.. maar die kun je van je gen2 overzetten.. en voor de rest zie ik zo even niets apparts wat je mist
Dennis16v
koelnek en fris ruitewissermotortje zijn binnen;D

ik stuitte vandaag op n ander probleem. De versnellingsbak.
Hij wilde met geen mogelijkheid in zn achteruit, dit was best frustrerend. Als ik m in zn achteruit wilde zetten, ging hij alleen in zn 4. Eenmaal aangekomen bij mn garagebox, ging hij wel ineens in zn achteruit.. Iemand hier een oplossing voor, of mag ik opzoek naar een andere bak?
Of is wat ik ook hier weleens heb gelezen, een teflonbehandeling, en nieuwe versnellingsbakolie ook voldoende?:)
frankie-turbo
nix aan doen.. mr2's willen wel vaker niet in zen achteruit.. helemaal als je non-turbo versnellingsbak kabels hebt en een turbo bak..
volgende keer als hij dat doet moet je een je koppeling een keer op laten komen in zen vrij.. en dan nog eens proberen.
Dennis16v
schakelt verder prima Frank, het was alleen de achteruit die moeilijk deed. Moet die bak overigens sowieso wel met wat geweld behandelen heb ik t idee. Bij n NA liep t enigzens makkelijker, maar bedankt voor de tip!;)
Eeuwige twijfelaar
Ik heb ook N/A schakelstangen op een E153, schakelt perfect naar achteruit.
frankie-turbo
jah alleen je merkt als je hem in zijn achteruit wil zetten dat je pook tegen de plastic omlijsting aan kan komen aan de rechter kant.. dit komt omdat de pook meer naar rechts staat in vrijstand met n/a kabels op een turbo.. en daardoor (als je wat meer speling heb op het schakelmechanisme) wil hij wel eens moeilijk in zijn achteruit.

@dennis : keer nieuwe bakolie kan nooit kwaad.. als je gaat swappen gaat de olie er toch af..
Post Reply