Geintje, in geen velden of wegen te bekennen.
Clipto's Clipmobiel
Moderator: Pieten
Ze zijn écht mooi geworden.
Inderdaad, velgen liggen nog bij Wheelcare.
Had eigenlijk al een telefoontje verwacht van ze, om te horen of de velg nog te redden is.
Wordt wel spannend, want er is een kans dat de velgrand breekt, aangezien deze toch behoorlijk omgebogen bleek te zijn.
Had afgelopen week nog even willen bellen, maar ben ik weer vergeten...
Meldt het uiteraard wel even als ik meer weet.
(ben zelf ook érg benieuwd hoe ze eruit komen te zien)
Had eigenlijk al een telefoontje verwacht van ze, om te horen of de velg nog te redden is.
Wordt wel spannend, want er is een kans dat de velgrand breekt, aangezien deze toch behoorlijk omgebogen bleek te zijn.
Had afgelopen week nog even willen bellen, maar ben ik weer vergeten...
Meldt het uiteraard wel even als ik meer weet.
(ben zelf ook érg benieuwd hoe ze eruit komen te zien)
- masterpivo
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Staat er mooi bij zo hoor. Met skirts en de spoiler is het plaatje wel meer compleet natuurlijk
En wat betreft de velgen is het dus nog ff afwachten..
Vandaag eindelijk mijn project weer op kunnen pakken.
Door wat persoonlijke omstandigheden die ik liever niet op het forum (en dus openbaar op het Internet) zet heeft het helaas een tijd stilgelegd moeten worden.
Maar vandaag dus weer lekker aan het knutselen geweest, een impressie;

De standaard koplampen, mij altijd al een doorn in het oog, die grote puisten.

Zo hoog klappen die normaal dus op.

De upgrades, ook wel 'frontside - goodies'.
Set Revision 6 koplampen, ronde(!) Hella FF200 mistlichten, een set heldere bumperlichten en een zwart Midship Runabout logo.

Na heel wat uurtjes puzzelen en vooral gepruts om de kunststof 'moertjes' vast te krijgen aan de lampunits (wie dat zo bedacht heeft...) is het resultaat dan zichtbaar.

En het geheel steekt al een stuk minder ver uit gelukkig.

Kijk! Ze knipoogt

En een ander extreem vet project is gestart, complete restauratie van een Volkswagen. Ding wordt vanaf de bodem met nieuwe onderdelen opgebouwd, extreem mooi om te zien!
Door wat persoonlijke omstandigheden die ik liever niet op het forum (en dus openbaar op het Internet) zet heeft het helaas een tijd stilgelegd moeten worden.
Maar vandaag dus weer lekker aan het knutselen geweest, een impressie;
De standaard koplampen, mij altijd al een doorn in het oog, die grote puisten.
Zo hoog klappen die normaal dus op.
De upgrades, ook wel 'frontside - goodies'.
Set Revision 6 koplampen, ronde(!) Hella FF200 mistlichten, een set heldere bumperlichten en een zwart Midship Runabout logo.
Na heel wat uurtjes puzzelen en vooral gepruts om de kunststof 'moertjes' vast te krijgen aan de lampunits (wie dat zo bedacht heeft...) is het resultaat dan zichtbaar.
En het geheel steekt al een stuk minder ver uit gelukkig.
Kijk! Ze knipoogt
En een ander extreem vet project is gestart, complete restauratie van een Volkswagen. Ding wordt vanaf de bodem met nieuwe onderdelen opgebouwd, extreem mooi om te zien!
-
decipherer
Goed dat er weer vooruitgang is! Auto ziet er inderdaad een stuk beter uit met die koplampen zo. En mooie werkplaats heb je daar ook zo te zien 
Enig idee wanneer de auto klaar zal zijn?
Enig idee wanneer de auto klaar zal zijn?
- Surferdude
Dat dacht ik nou ook, maar volgens de RDW is het toch een VW.
- Green Goblin
Porsche replica op een kever-chassis.
- SpeedDevil
oftewel een getunede kever 
is jou voorkap een originele van border?
en voorzichtig met je achterbumper, want die worden zo niet meer gemaakt ben ik achter gekomen:'(
is jou voorkap een originele van border?
en voorzichtig met je achterbumper, want die worden zo niet meer gemaakt ben ik achter gekomen:'(
Maar Porsche is toch gewoon een Kever...?!;D
- masterpivo
Toch goed bezig moet ik zeggen!! De 'kleine' mod van een paar andere koplampen doet hem heel erg goed!!
Die Hellas mistpitten komen gewoon op de plaats van de originele in de bumper te zitten neem ik aan? Trouwens toch niet met zo'n wit kapje er overheen he..? 

Mattheus wrote:Maar Porsche is toch gewoon een Kever...?!;D
- Surferdude
Hoe staat het met de Clipmobiel?
Het antwoord op mijn vraag een paar maanden geleden (zie MR2.nl forum topic) was iets in de geest van: weinig schot in de zaak wegens privé kwesties (incl. verhuizing), maar het is/was wel weer opgepakt.