Project MRGEEL06
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Kon je het nog wat drukker maken ?
- Surferdude
Mooi Hans, word tijd dat ik je Z'tje eens in het echt kan bewonderen. Die sticksels op deze manier heb ik al eens eerder gezien:

Wees maar blij dat ik die foto niet neer zet met de spleet.
Maar conclusie;
Hij remt nu al beter als voorheen, als je de rem ietsje verder intrap hoor je het schaven van de blokken over de scheermessen.
Inmiddels is de zinklaag ook al verdwenen.
Thanks;)

Maar conclusie;
Hij remt nu al beter als voorheen, als je de rem ietsje verder intrap hoor je het schaven van de blokken over de scheermessen.
Inmiddels is de zinklaag ook al verdwenen.
Thanks;)

- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Rutger, kom even langs, heb ook nog een setje remmen dat vervangen moet worden..
@Green;
FOEI, dat zou jij vandaag gedaan hebben, schreef je vorige week.
@Ricardos;
Vanaf woensdag ben ik weer Spyderloos, ze gaan dan onderzoeken of ze de onderkant van de Spyder hoogglans geel kunnen spuiten;D
Weet ook niet of ik op tijd thuis ben anders kan ik de ZZW40 nog onder de kussens uit halen.
Groetjes, GEEL8)
FOEI, dat zou jij vandaag gedaan hebben, schreef je vorige week.
@Ricardos;
Vanaf woensdag ben ik weer Spyderloos, ze gaan dan onderzoeken of ze de onderkant van de Spyder hoogglans geel kunnen spuiten;D
Weet ook niet of ik op tijd thuis ben anders kan ik de ZZW40 nog onder de kussens uit halen.
Groetjes, GEEL8)
Hans, lange rit om in te remmen moet dus NIET!mrgeel wrote:Yep,
Volgende keer moeten we maar eens gaan rijden ipv. sleutelen.![]()
Woensdag ga ik m,n lange rit maken om de remmen in te rijden.![]()
Je moet aantal malen vanaf steeds hogere snelheid HARD remmen en daarna stilzetten om af te laten koelen.
Lees even de inrem instructies van de Yellowstuff blokken goed door, inrem procedure is vrij belangrijk om goed te doen!
Dat is het hem Rene,
Ik wil op die hele lange weg dus heeeel veel keren gaan remmen, ik begin op de A27.
Helaas ben ik gegaan voor Green Stuff, en dat gifgroen is afschuwelijk tegenover geel dus gaan we woensdag proberen om de remblokken geel te spuiten.
Groetjes, GEEL8)
Ik wil op die hele lange weg dus heeeel veel keren gaan remmen, ik begin op de A27.
Helaas ben ik gegaan voor Green Stuff, en dat gifgroen is afschuwelijk tegenover geel dus gaan we woensdag proberen om de remblokken geel te spuiten.
Groetjes, GEEL8)
Misschien ideetje om die greenstuff rommel door te verpatsen en dan alsnog echte, te weten Yellowstuff, te monteren??:idea8:mrgeel wrote:Dat is het hem Rene,
Ik wil op die hele lange weg dus heeeel veel keren gaan remmen, ik begin op de A27.![]()
Helaas ben ik gegaan voor Green Stuff, en dat gifgroen is afschuwelijk tegenover geel dus gaan we woensdag proberen om de remblokken geel te spuiten.![]()
Groetjes, GEEL8)
Greenstuff heeft nl. niet zo'n denderende reputatie...