MR2 Import

Alles over de SW20. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de SW20.

Moderator: Pieten

jvlierop
Glenn wrote:
Invoeren koste mij 250 euro voor een 93ér , waar je wel rekening mee moet houden is dat geen enkele verzekeringsmaatschapij hier in nederland jou met een on nederlands goedgekeurde auto op chassis nummer gaat verzekeren, of je moet contacten hebben.

Das niet helemaal waar... Voor wat betreft de reis vanuit Duitsland naar hier had ik een 5-daasgs kenteken en daar zat een WA-verz. bij, maar eenmaal hier in NL toen die 5 dagen voorbij waren heb ik gewoon gebeld met OHRA en hem verzekerd op chassisnummer! Ik had toen ook nog geen kenteken en de auto was ook nog niet gekeurd! Ik heb verder niks met de OHRA en die miep die ik aan de telefoon had zei dat het allemaal geen probleem was..
dooierick
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
ik ga er komend weekend ook 1 ophalen uit de UK :) gewoon met een trailer dat is makkelijk
Glenn
jvlierop wrote:Das niet helemaal waar... Voor wat betreft de reis vanuit Duitsland naar hier had ik een 5-daasgs kenteken en daar zat een WA-verz. bij, maar eenmaal hier in NL toen die 5 dagen voorbij waren heb ik gewoon gebeld met OHRA en hem verzekerd op chassisnummer! Ik had toen ook nog geen kenteken en de auto was ook nog niet gekeurd! Ik heb verder niks met de OHRA en die miep die ik aan de telefoon had zei dat het allemaal geen probleem was..
Ik bedoelde eigenlijk in het buitenland, leeftijd zal er ook wel aan hangen aangezien ik toendertijd 21 was.

Ik heb het iig niet voor elkaar gekregen en ik heb er best wat afgebeld :idea8:
Post Reply