Heel veel sterkte en beterschap.
Hopelijk komen jullie beide er snel weer bovenop.
Yvonne (vrouw van Robbert)..
Moderator: Pieten
Hoi Robbert & Yvon,
Ook via deze weg veel sterkte toegewenst.
Gelukkig gaat het nu alvast weer een stukje de goede kant op, dat geeft een mens weer goede hoop!
Ook via deze weg veel sterkte toegewenst.
Gelukkig gaat het nu alvast weer een stukje de goede kant op, dat geeft een mens weer goede hoop!
-
mr2-girl
Pf da's wel schrikken zeg! Gelukkig alweer positieve berichten over herstel, hoop dat ze snel weer de oude is.
Enig idee wat de oorzaak is geweest?
In ieder geval sterkte!!
Enig idee wat de oorzaak is geweest?
In ieder geval sterkte!!
Das heel heftig allemaal.
Beterschap en sterkte gewenst.
Beterschap en sterkte gewenst.
- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Hoi Robbert & Yvon.
Zoals ik in reactie op je mail ook al had doorgegeven heel veel succes, sterkte en beterschap.
Hoop dat dit voorlopig de laatste ellende is voor jullie.
Volgens zeggen is de kans om de staatsloterij te winnen groter, laat dat dan de volgende confrontatie zijn!
Ook namens de dames beterschap!
Zoals ik in reactie op je mail ook al had doorgegeven heel veel succes, sterkte en beterschap.
Hoop dat dit voorlopig de laatste ellende is voor jullie.
Volgens zeggen is de kans om de staatsloterij te winnen groter, laat dat dan de volgende confrontatie zijn!
Ook namens de dames beterschap!
bedankt allemaal, het gaat goed, kreeg echter wel te horen vandaag dat ze nog minimaal t/m 7 oktober in het ziekenhuis moet blijven:'(
- mr2PUNTfreak
- Type MR2: AW11
Heel veel sterkte en beterschap toegewenst!
-
miss2
dat is wel heftigMRobbert wrote:bedankt allemaal, het gaat goed, kreeg echter wel te horen vandaag dat ze nog minimaal t/m 7 oktober in het ziekenhuis moet blijven:'(
hoe is het met jou herstel dan? kun je alles alweer zelf etc?
umiss2 wrote:dat is wel heftig
hoe is het met jou herstel dan? kun je alles alweer zelf etc?
Ja ik kan (bijna weer) alles, zelfs weer motorrijden, hetgeen overigens erg handig is (gratis parkeren en geen last van files) met het bezoeken van Yvon>
Iedereen trouwens namens Yvon bedankt voor de kaartjes!
Gr Robbert
-
BlackMR2
MRobbert wrote: Iedereen trouwens namens Yvon bedankt voor de kaartjes!
Gr Robbert
graag gedaan
-
Dieseltje
Na heel lang niet meer op dit forum geweest te zijn en nu weer eens ingelogd schrik ik toch wel. Ik ben blij dat Robert er weer helemaal bovenop is. Alleen voor Yvonne is het nog even doorbijten.
Bij deze Yvonne, alsnog heel veel beterschap en Robert, loop je hoofd niet voorbij, ik kan me voorstellen dat je weer aan het werk bent en iedere dag even naar het ziekenhuis gaat. Neem ook even tijd voor jezelf, je lichaam geeft wel aan wanneer de grens bereikt is maar dan is het vaak al te laat.
Heel veel beterschap en sterkte
Bij deze Yvonne, alsnog heel veel beterschap en Robert, loop je hoofd niet voorbij, ik kan me voorstellen dat je weer aan het werk bent en iedere dag even naar het ziekenhuis gaat. Neem ook even tijd voor jezelf, je lichaam geeft wel aan wanneer de grens bereikt is maar dan is het vaak al te laat.
Heel veel beterschap en sterkte
Even een up-date.
Yvon ligt nog steeds in het ziekenhuis:'( en ligt nu weer op de IC.
Beste allemaal,
Yvon zou vandaag behandeld worden.Er zou een buisje (stent) in haar hartslagaders geplaatst gaan worden. Dit werd in eerste instantie weer afgeblazen vanwege het te dun zijn van haar bloed.
Uiteindelijk werd ze 11:45 plotseling toch gehaald, omdat de proffessor het toch wilde gaan doen.
Ze is vervolgens gedecompenseerd (veel vocht bij hart en longen) en is toen geintubeerd(buisje in haar keel) en aan de beademing gelegd en slapend gehouden tijdens de verdere behandeling. De behandeld arts vond de situatie zodanig dat we (ouders, broer, kinderen en ikzelf) moesten komen.
De artsen zijn vervolgens van 12:00 tot 17:00 met haar bezig geweest en nu ligt Yvon weer op de thorax-IC.
Ze wordt nu nog beademd, maar is wel bij en reageerd ook (met ogen en knijpen in mijn hand)
De behandeling (het plaatsen van een stent(buisje om het bleodvat open te houden)) van de 2 hartslagaders is volgens de proffessor wel gelukt.
Het is nu eerst zaak dat het vocht bij hart en longen afneemt (dmv. plastabletten) en dat ze weer zelfstandig gaat ademen.
Verder weet ik nu helaas ook nog even niets en hoop jullie zo snel mogelijk wel goed nieuws te kunnen mailen.
Bezoek kan nu dus weer even niet.
Gr Robbert.
Yvon ligt nog steeds in het ziekenhuis:'( en ligt nu weer op de IC.
Beste allemaal,
Yvon zou vandaag behandeld worden.Er zou een buisje (stent) in haar hartslagaders geplaatst gaan worden. Dit werd in eerste instantie weer afgeblazen vanwege het te dun zijn van haar bloed.
Uiteindelijk werd ze 11:45 plotseling toch gehaald, omdat de proffessor het toch wilde gaan doen.
Ze is vervolgens gedecompenseerd (veel vocht bij hart en longen) en is toen geintubeerd(buisje in haar keel) en aan de beademing gelegd en slapend gehouden tijdens de verdere behandeling. De behandeld arts vond de situatie zodanig dat we (ouders, broer, kinderen en ikzelf) moesten komen.
De artsen zijn vervolgens van 12:00 tot 17:00 met haar bezig geweest en nu ligt Yvon weer op de thorax-IC.
Ze wordt nu nog beademd, maar is wel bij en reageerd ook (met ogen en knijpen in mijn hand)
De behandeling (het plaatsen van een stent(buisje om het bleodvat open te houden)) van de 2 hartslagaders is volgens de proffessor wel gelukt.
Het is nu eerst zaak dat het vocht bij hart en longen afneemt (dmv. plastabletten) en dat ze weer zelfstandig gaat ademen.
Verder weet ik nu helaas ook nog even niets en hoop jullie zo snel mogelijk wel goed nieuws te kunnen mailen.
Bezoek kan nu dus weer even niet.
Gr Robbert.