Roland wrote:ik ben jong en lui dus ik voel me aangesproken! Ik heb dus wel respect voor mooie auto's
Dit is ook een dikke bak trouwens. Normaal ook niet zo fan van de ster, maar deze serie vind ik wel tof
Maar waarom heb je er AMG badges en uitlaten opgeplakt???
Speciaal voor jou ( je bent inderdaad lui;D )
Even een kopietje uit het topic Deutsland uber alles;
Ik ben zo blij zo blij, zondag gaat het mooi weer worden als ik de weerman mag geloven dus ga ik zondag wel een lekker stukkie rijden natuurlijk.
Na een aantal jaren in een MR2 gereden te hebben en zeker na 2 lange ritten afgelopen jaar werd het voor mij steeds duidelijker ik ben meer een mens die gaat voor comfort dan voor snelheid dus bij het kopen kon het mij niet echt boeien wat er onder de motorkap zou liggen en ben ik gegaan voor een gewone SLK kompressor nadat ik er eerst in heb proef gereden en ik het vermogen prima vond.
En toen begon het allemaal pas;
Te beginnen met de kleur natuurlijk, dat was een ramp omdat ik er eigenlijk geen mooie kleuren leverbaar waren, ik hou nu eenmaal niet van "" 13 in een dozijn "" kleuren t,is zo gewoontjes he!!!:X
Inmiddels natuurlijk vele dagen op het internet aan het speuren geweest en kwam in contakt met iemand in Duitsland die toevallig ook een gele heeft en die vertelde hoe hij het voor elkaar heeft gekregen om Mercedes Benz zo gek te krijgen om een SLK in het geel te spuiten.
Ik naar de dealer toe om een gele te bestellen wetende dat deze kleur niet voor kwam in het kleurenpalet van Mercedes nou toe brak de hel pas echt los hoe ik het in mijn hoofd kon halen om een gele SLK te willen en natuurlijk was een gele niet mogelijk ook heeft men met alle macht geprobeerd om mij op andere gedachten te krijgen maar zonder resultaat dus en op de vraag woorom ik perse een gele wilde hebben heb ik dus geantwoord omdat ik nu eenmaal MRgeel heet.
Met hulp uit Duitsland is het dus toch gelukt want de klant is Koning he!!!
Maar hij moest natuurlijk ook vol met spoilertjes en een sportuitlaat van AMG die besteld kunnen worden af-fabriek maaaaar natuurlijk vond ik de voorbumber weer niet mooi en had mij zinnen gezet op de voorbumber van de duurste uitvoering van de SLK de 55 AMG met luchtroosters in de zijkant van de bumber en dat blijkt ook weer niet te kunnen zonder slag of stoot want deze bumber wordt alleen gebruikt op de 55 AMG en past normaal gesproken niet op de andere types,s SLK maar gelukkig begon men in Duitsland plezier te krijgen in het bouwen van deze SLK, zoveel zelfs dat de firma AMG met een leuk voorstel kwam om ook iets "Leuks"
onder de motorkap te gaan doen alleen zou de levertijd wat langer gaan duren omdat dit een appart project zou worden en vanwege de weersverwachtingen voor deze tijd van het jaar had ik hier geen enkel probleem mee natuurlijk.
Uiteindelijk heeft deze SLK 200 Kompressor ruim 200 PK maar wat ik ermee moet weet ik nog niet maar daar zal ik over een poosje wel acher komen misschien.
Dus uiteindelijk geen 55 AMG maar wel degelijk een AMG.
Ook zitten er meteen grotere remschijven en klauwen op en een speciaal verlaagd wegliggingspakket en 18 inch velgen met extra brede rubbers, natuurlijk lederen bekleding ( zwart met rode stiksels ) met verwarming zelf een hete luchtkanon in de nek, een ingebouwde I-Pod, DVD speler, hier en daar wat extra sfeerverlichting.
Verder is de SLK voorzien van vele extra knoppies voor van alles en nog wat om mij het comfort te kunnen geven wat ik in gedachte heb met uiteraard een ingebouwde navi en is nu ook meteen duidelijk waarom ik al die losse navi,s die ik had heb verkocht.
Erg leuk vond ik toen ik heb bij de dealer ging op halen dat de verkoper zei dat hij pas voor onderhoud terug hoefde te komen bij 25000 km.
Waarop ik antwoordde;
Dan maken we gelijk een afspraak voor over een jaar of 10.
Groetjes, MRgeel8)