achterspoilert...
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Ja, is een bekend probleem.
leeg maken, uitlekken, drogen, afschuren grondverfje en laten spuiten. nadat het gaatje weer dicht was natuurlijk.. ik snap niet dat vocht er weer in kan komen, dalijk met de zomer zullen de blaasjes wel weer erger worden, ben ik bang.
-
Brum
Of, als hij die tenminste heeft, via het 3e remlicht.RowanMR2 wrote:Ik weet het niet Jona, geen idee. Maar de enige plek waar water naar binnen kan komen lijkt mij de bij de boutjes. Het vreemde is dat het water er dan toch ook weer uit moet lopen, of niet dan?
ik heb een derde remlicht, maar die zit achter nn achterruit... 
ja je zou denken dat het er weer uit loopt,.. als het bij de boutjes os dan.
er zat een opening over de lengte van de spoiler, maar das dicht geplamuurd.. mischien niet helemaal goed dan, anders weet ik et echt niet .
ja je zou denken dat het er weer uit loopt,.. als het bij de boutjes os dan.
er zat een opening over de lengte van de spoiler, maar das dicht geplamuurd.. mischien niet helemaal goed dan, anders weet ik et echt niet .
Ik denk dat het dichtplamuren niet helemaal goed is gegaan, of je hebt elders een gat in je spoiler zitten...
De 10 jaar dat ik de AW11 nu heb, nog nooit last gehad van vocht in de achterspoiler, ook niet na montage van het originele 3de remlicht, welke er nu een jaar of 8,5 in zit.
De 10 jaar dat ik de AW11 nu heb, nog nooit last gehad van vocht in de achterspoiler, ook niet na montage van het originele 3de remlicht, welke er nu een jaar of 8,5 in zit.