Zandvoort Vrijrijden (6 Februari 2010)

Overige meetings. Dus ledenmeetings of zusterclub meetings Ook in het buitenland dus...

Moderator: Pieten

tweakmaster
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
ik kom wel met me nieuwe waggel (nissan primera 2.0).. die heeft wel een trekhaak ;)
Timmo Wijker
;) ik denk dat ik al een mijlpaal bereik als ik het circuit haaal!! dat is ongeveer 30 km;)
tweakmaster
mijlpaal en 30km? dus kilometerpaal ? of 18.75 mijl?
Timmo Wijker
8) ja dat dus ook
dooierick
denk niet dat je primera mag rijden met de aanhanger met een auto der op ;)

neem de evo wel mee op de aanhanger dan kan hij altijd nog terug rijden mocht er iets anders stuk gaan ;)
tweakmaster
Aanhangwagen Maximum te trekken massa: - ongeremd Image 550 kg - geremd Image 1.350 kg

Zal het dus inderdaad net niet redden ;)
dooierick
nee word inderdaad niks :D
Almanzo86
Ik kom waarschijnlijk kijken samen met een maat van mij.
Ga zelf niet rijden want mijn nieuwe rembekrachtiger moet nog gemonteerd worden. :*(
Volgende keer zeker aanwezig om te rijden, morgen alleen om te kijken :D
Timmo Wijker
Ik kom ook morgen, ben om 7 uur klaar met me nachtdienst en kom daarna gelijk naar het cicuit!! vergeet je helm niet he jongens!!;)
suffie
Ik lul al aardig mee !
Ik heb maar 1 mr2 gezien.. :P
Eeuwige twijfelaar
Een zwarte of een blauwe ?

Ik/wij zijn net weer thuis. Was eigenlijk een waardeloze dag. Kudt weer, heel er mistig, koud en nat. Ik heb het beloofde zonnetje niet gezien (hier in het Zuiden is het nu wel heel mooi).

De mr2 loopt nog op 3½ cilinder ofzo.. de bougie van cil. nummer 2 was zeikenat van de olie. Andere bougies zijn droog. Klepdekselpakking ?

Camera in de auto gehad, maar nu bij thuiskomst blijkt dat de camera niets opgenomen heeft. Great.

Bijrijder had het ook moeilijk, moest in de laatste ronde even stoppen want z'n maaginhoud kwam naar boven.. lol.

Better luck next time.

Foto's van Timmo en Ro komen er aan.
suffie
Ik lul al aardig mee !
een blauwe :)
Timmo Wijker
Blauwe?? Turkwazig toch?? of heb ik een blauwe gemist>??:huh:

Nou mijn dag ging iets beter, eerste heat rijden op circuit ging niet vlekkenloos, in de eerste 3 a 4 rondjes kon ik roderick met de Evo6 redelijk goed bijhouden, de baan was best vochtig en dat was het voordeel van de evo. maar na 3 of 4 rondjes had ik op eens niet zo veel vermogen meer........ hmmmmm effe snel de pits in en de klep open, slang van de intercooler half los, had nog maar 0.3 bar turbo druk, gewoon door gereden die heat natuurlijk....... want we hadden toch al betaald... even snel wat professorisch de slangen weer aan elkaar gemaakt met dank aan michel voor het geleende gereedschap!! en de 2de heat reed hij weer als een kanon!! ik heb me wel ingehouden omdat ik het blok niet gelijk vol wilde belasten......... op de terugweg alleen even door een meteorieten regen gegaan omdat een audi over een verdrijfings vlak ging waar een complete grindbak lag, dus nu heb ik een pitje in me raam en meerdere op de bumpers/voorklep..........
suffie
Ik lul al aardig mee !
Turkwazig dan :P Ik reed in een zwarte celica st185.. moest me ernstig inhouden ivm dramatisch slechte banden :P je had me nog ingehaald..
Timmo Wijker
hahaha oja, klopt, met goud/bronze velgen?? Ging nog best lekker van ze plek toch>??

Heb ik er nog vlammen uit gegooit voor je??::)

Ik ging toen niet echt volgas, omdat ik bank was dat ik te veel detonatie kreeg in me blok, en liep maar op 1 bar turbo druk.
suffie
Ik lul al aardig mee !
Ja kwamen lekkere vlammen uit :P
Reed zelf op 0.9 bar met een gen4 3sgte :)
Timmo Wijker
ja ik kon soms het vermogen gewoon niet op de weg krijgen!! en ik had nogal wat last van onderstuur.......... terwijl de EVO6 gewoon de hoek om knalde, was ik aan het worstelen met onderstuur en overstuur met een teentje te veel gas!! was wel onwijs gaaf hoor!! ik heb niemand voorbij zien komen eigelijk.............:) ;D
suffie
Ik lul al aardig mee !
Zag je wat vroeger op de dag wel een paar keer schuin gaan :P 1 keer ging die volgens mij net iets te schuin :)
Ik had alleen maar onderstuur, en de banden bleven maar keihard. Echt tijd voor een setje semi slicks.. je ziet er wel veel mee rijden tegenwoordig, jaartje geleden was het nog veel minder "in"..
Timmo Wijker
heb heb net nieuwe Toyo T1R banden rondom, dat werkte wel aardig hoor!! semi slicks zijn weer zo duur en zo snel versleten.
suffie
Ik lul al aardig mee !
Zat te kijken voor R1R.. dat zou weer een tussenweg tussen T1R en r888 moeten zijn.. Dan zouden ze ook redelijk zijn voor normaal straat gebruik.. Maar ze zullen idd altijd meer slijten als normale banden..
Post Reply