Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...
Die zit daar wel vast en is tegen side impact en voor minder torderen van de chasis balken aan de voorkant.
Hier heb je geen last van want hij zit nog onder de dashboard panelen, dat paneel waar je mistlamp schakelaar inzit, zit dus lager en gaat hier omheen. Dus net zoveel been ruimte als bij een originele mr2.
Wow, impressed.
Wat zijn je verdere plannen. Ga je racen? Rally/circuit?
Inieder geval goed op weg zo te zien. Nog veel werk lijkt me.
Succes met de verdere opbouw.
Als het aan mij ligt wel, maar het hangt af van bepaalde leveranciers(ook buitenlandse) die mij nog wat spullen moeten leveren.
Ja dit blijft ook nog steeds een straat wagen, vandaar de relatief kleine turbo die ik heb(gt35R) maar die het ook zeker goed gaat doen op het circuit. Hij leverd met de juiste brandstof meer dan 600 rwhp(wielpk`s) en geeft bij 4700rpm meer dan 20 psi druk.
De kooi is voornamelijk voor mijn veiligheid maar ook voor het stijver maken van het chasis. Ik heb ook ST( suspension technics) swaybars liggen die er onder komen en een coilover set die ik aan het aanpassen ben om de mr2 90mm(9cm) te verlagen voor op het circuit.
Vanmiddag/avond heb ik mijn ventilatie fan onder het dashboard weg gehaald en een custom setup gemaakt zodat ik meer ruimte achter het dashboard krijg om de kooi te verlengen naar de voorste schokbreker huizen.Foto`s volgen nog.
Dat was het weer even.....
xplorer wrote:is erg netjes...vraag me af of je hem nog in het voorjaar aan het rijden krijgt..
dat moet wel extreem laag zijn en vooral bangelijk om te zien. mijne rev1 staat momenteel stock ophanging met 17" wielen en hangt al maar op 10.5cm (flexibel van uitlaat) dus als je 90mm verlaagt....
hoop de wagen eens in het echt te kunnen bewonderen want van zoveel lekkers krijg ik het water in de mond ;D;)
Als hij rijdt zullen jullie hem zeker wel een keer te zien krijgen.
Maar dan zal dat waarschijnlijk op een straat meeting zijn en dan zal hij dus niet zo laag staan. Dit doe ik alleen voor op het circuit.
Op de straat zal hij maar 35mm verlaagd zijn.
En zal de turbo ook maar op 15/18 psi draaien.
Maar het zal zeker een leuk ding worden, ongetwijfeld. Hoop alleen dat ik nu wel de dyno red en dat ik er wat langer van mag genieten