02-04-2010. Karfreitag am Nürburgring.
Moderator: Pieten
|Ik zeg er verder niets over, in het verleden te vroeg gejuicht.
Ook al is het morgenvroeg maar 2 graden en op de Ring 8..., ik kom gewoon met de MR2 en het dak gaat er zoals altijd weer AF 
Smorgens is het de grootste opendak kans, smiddags zal het wel wisselen worden hier en daar, maar je weet het daar nooit.
Zometeeen de schorsing opheffen (tenminste als ik het kentekenbewijs kan vinden).
Zometeeen de schorsing opheffen (tenminste als ik het kentekenbewijs kan vinden).
Gezien de voorspellingen (niet onredelijk, maar vooral smorgens opendak weer), moeten we maar niet te lang treuzelen ter plaatse en op tijd (eerder vroeger dan later) gaan rijden.:-)
De routebeschrijving voor de liefhebbers (zelf uitprinten en meenemen), op 25% van de route wijken wij iets af om middels een enorm gaaf stukje binnendoorweg met haarspeldbochten af te snijden om pal naast tussenstop Schwingsborn uit te komen.
http://www.marotaxaties.nl/Toerritten/R ... htRing.pdf
De routebeschrijving voor de liefhebbers (zelf uitprinten en meenemen), op 25% van de route wijken wij iets af om middels een enorm gaaf stukje binnendoorweg met haarspeldbochten af te snijden om pal naast tussenstop Schwingsborn uit te komen.
http://www.marotaxaties.nl/Toerritten/R ... htRing.pdf
Het is wat onduidelijk wie er nu allemaal bij De Geusselt staan morgenochtend:
MaRco2
Remmel
Verder zijn er een paar absolute afzeggingen (gaan helemaal niet om diverse redenen), misschien dat er nog wat Belgen komen, maar dat is onduidelijk.
Mr.Tin zag ik, Krijger, en nog hier en daar wat.
Wel handig om te weten of we compleet zijn.
Waarschijnlijk rij ik morgen alleen in de MR2.
MaRco2
Remmel
Verder zijn er een paar absolute afzeggingen (gaan helemaal niet om diverse redenen), misschien dat er nog wat Belgen komen, maar dat is onduidelijk.
Mr.Tin zag ik, Krijger, en nog hier en daar wat.
Wel handig om te weten of we compleet zijn.
Waarschijnlijk rij ik morgen alleen in de MR2.
Ik kan morgen niet, omdat ik nog een bedrijfsinterview heb om 16:30, helaas.
Ik zag net een mailberichtje langskomen, jammer.
Ik baal er ook goed van!! Volgende keer beter, wordt dit in 2010 nog vaker gedaan?
- Eeuwige twijfelaar
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Het is helaas maar 1x per jaar pasen
Maar Marco (en anderen) gaan wel vaker naar de Nordschleife, al dan niet samen..
Ywp, hopelijk een dagje (zoveel mogelijk droog) genieten.:-)
Gisteravond nog een leuke toevoeging gedaan aan de MR2, ik denk dat die wel navolging zal krijgen.
Gisteravond nog een leuke toevoeging gedaan aan de MR2, ik denk dat die wel navolging zal krijgen.
De daken zijn hier wit..., maar de zon is al op!
Tot straks!
Tot straks!
??? hij wilde juist iets eerder vertrekken?
Anders bel ik hem wel ff
Anders bel ik hem wel ff