Nieuwe zending aftermarket delen (hks , cusco)
Moderator: Pieten
- stampertje
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
dan gooi je m leeg in je motor 
- tweakmaster
zoiets..
of je koopt een nieuwe.. of je gooit m gewoon leeg in een oude oliecanister en je brengt t naar de milieustraat 
Waarom zou je t weggooien? T is toch gewoon goeie olie?
- Mr2-wouter
SpeedDevil wrote:en als die vol is?
Tijd voor een revisie!
Normaal gaan er alleen dampen doorheen en daar zit nog wel eens een beetje rotzooi tussen, maar er loopt geen rivier olie doorheen
Ik heb er een jaar mee rondgereden en je zag alleen dat de slang wat aanslag had.
-
Lucien
Een oil catch tank vangd trauwens bijna geen oilie op maar condens water, waar je vooral in de winter last van krijgt. En het zorgt ervoor dat je niet de warme motor lucht weer op zuigt. En het houd je inlaat gedeeldte schoon mits je het EGR er ook af haald Dus 100% voordeel en nul nadeel! 
Het gaat niet om de prijs, maar om het volgende;:idea8:
Het "Uppen" van je eigen advertentie om extra aandacht te vragen voor het gene je te koop aanbiedt liep de laatste tijd flink uit de hand. Leuk dat je iets te koop hebt en daarmee leden voorziet van spullen, maar dit forum heeft een zoekmachine en sorteert berichten niet voor niets op datum. Als leden iets zoeken weten ze het het wel te vinden.
Graag stoppen met dat uppen dus, het heeft geen toegevoegde waarde en brengt andermans advertenties minder in beeld terwijl die er net zoveel recht op hebben als jij. Die kunnen ze ook wel gaan uppen, maar dan wordt het helemaal een zooitje. Wees daarom duidelijk in je topictitel wat je te koop aanbiedt, dat vereenvoudigd het zoeken. "Up's" worden om deze reden verwijderd. Wil je toch extra aandacht voor je product, of heb je haast om te verkopen, verlaag dan de verkoopprijs en maak dat kenbaar.
Bedankt voor je medewerking.
De Pieten.
Het "Uppen" van je eigen advertentie om extra aandacht te vragen voor het gene je te koop aanbiedt liep de laatste tijd flink uit de hand. Leuk dat je iets te koop hebt en daarmee leden voorziet van spullen, maar dit forum heeft een zoekmachine en sorteert berichten niet voor niets op datum. Als leden iets zoeken weten ze het het wel te vinden.
Graag stoppen met dat uppen dus, het heeft geen toegevoegde waarde en brengt andermans advertenties minder in beeld terwijl die er net zoveel recht op hebben als jij. Die kunnen ze ook wel gaan uppen, maar dan wordt het helemaal een zooitje. Wees daarom duidelijk in je topictitel wat je te koop aanbiedt, dat vereenvoudigd het zoeken. "Up's" worden om deze reden verwijderd. Wil je toch extra aandacht voor je product, of heb je haast om te verkopen, verlaag dan de verkoopprijs en maak dat kenbaar.
Bedankt voor je medewerking.
De Pieten.
daar staat ook bij dat het uit de hand liep 
zo vaak doe ik die niet maar brengt wel onder de aandacht dat ik het nog heb
krijg je ook niet van die vragen of ik ze nog wel heb of mensen denken dat je ze niet meer hebt omdat de advertentie te oud is
maar goed bij deze laat ik het wel wezen ,
krijg je ook niet van die vragen of ik ze nog wel heb of mensen denken dat je ze niet meer hebt omdat de advertentie te oud is
Yep,
En wat je zelf schrijft, daar zit hem nou de "kneep"'.
Als iedereen op deze manier denkt, zal het snel weer uit de hand lopen.
Deze regels hebben we dus niet voor niets gemaakt, en om het uppen in de hand te houden, staan we het niet toe met uitzondering van een prijsverlaging, dan heeft iedereen er wat aan.
Denk dat het nu wel duidelijk genoeg is, en gaan we maar weer over tot de orde van de dag.
Groetjes, GEEL8)
En wat je zelf schrijft, daar zit hem nou de "kneep"'.
Als iedereen op deze manier denkt, zal het snel weer uit de hand lopen.
Deze regels hebben we dus niet voor niets gemaakt, en om het uppen in de hand te houden, staan we het niet toe met uitzondering van een prijsverlaging, dan heeft iedereen er wat aan.
Denk dat het nu wel duidelijk genoeg is, en gaan we maar weer over tot de orde van de dag.
Groetjes, GEEL8)
- mr2PUNTfreak
Zolang de advertentie nog niet gesloten is, is het artikel nog te koop, dus als je even vermeld in je topic dat ze verkocht zijn en dat topic dicht kan, is het voor iedereen duidelijk dat het verkocht is, of dat het nog steeds te koop is als topic nog open is.bernhards wrote:daar staat ook bij dat het uit de hand liep
- Racewortel
- Ik lul al aardig mee !
Opzich wel interesse in een oilcatchtank, ik zie ze vaak met ontluchtings filtertje, zie dat deze dat niet heeft wat maakt dat voor verschil?