Jap_DMM, je woont in Heemskerk? Je auto staat altijd in Beverwijk, bij de oude muziekschool
Voorstellen + project Maarten's MR2
Moderator: Pieten
-
Tim82
Maarten! Heb me ook maar even (opnieuw, na al die jaren) aangemeld zodat ik ook kan reageren in je topic
Nog helemaal blij mee? Mooie wagen is het! MEt een beetje werk natuurlijk 
Jap_DMM, je woont in Heemskerk? Je auto staat altijd in Beverwijk, bij de oude muziekschool
Ik reed laatst voor je met de Astra GSI (zwart met een Nürburgring-stickertje achterop), op de spoorsingel richting Broekpolder. Was 's avonds, rustig op de weg, redelijk wat snelheid 
Die gare GSI van je? 
Zal de volgende keer is niet zuinig rijden......
-
Tim82
Oh ja tuurlijk, je economy-lampje stond nog op groen! Hehe. Ok ik zal volgende keer ook ff doorschakelen naar 3, 4 en 5 dan 
- tweakmaster
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
mag ik meedoen? 
Hey gezellig!Tim82 wrote:Maarten! Heb me ook maar even (opnieuw, na al die jaren) aangemeld zodat ik ook kan reageren in je topicNog helemaal blij mee? Mooie wagen is het! MEt een beetje werk natuurlijk
Jap_DMM, je woont in Heemskerk? Je auto staat altijd in Beverwijk, bij de oude muziekschoolIk reed laatst voor je met de Astra GSI (zwart met een Nürburgring-stickertje achterop), op de spoorsingel richting Broekpolder. Was 's avonds, rustig op de weg, redelijk wat snelheid
Ja hoor, nog steeds blij mee! Moet toch even wat meer vaart gaan maken met de dingen die ik er aan wil opknappen!
Heb wel wat lopen schelden op die roestige boutjes

+1:dux-blij_thumb-up: heb ik ook gedaan, best leuk klusje hoor, vooral als je het ziet opknappen. gewoon 1 keer per jaar doen. ik weet het ik ben een poets k*tRicardos wrote:Het ziet er bij jou van onder nog redelijk goed uit, al mag je wel eens je velgen aan de binnenkant schoonmaken

Tim heeft nog wel wat leuke anekdotes....
-
Tim82
Hahaha, ja, dat doorslijpen van de benzinetank was priceless.. "Hey wat ruik ik nou?" 
Of dat doorslijpen van die reactiestangetjes van de stabilisator, in jouw achtertuin.. Ik mis het wel hoor, dat sleuten rond middernacht, buiten met een lamp
Wat jij Harm?
Of dat doorslijpen van die reactiestangetjes van de stabilisator, in jouw achtertuin.. Ik mis het wel hoor, dat sleuten rond middernacht, buiten met een lamp
Ik leun op 2 gedachtes. 1e kant is het super kut, andere kant is het echt legendarisch.
-
Tim82
Als je het nu doet terwijl het niet hoeft, is het toch niet hetzelfde.. Als wij sleutelden, was het tegen de klok, omdat er de volgende dag een ring-weekendje, zandvoort of een koper voor de auto kwamXhermes wrote:Ik leun op 2 gedachtes. 1e kant is het super kut, andere kant is het echt legendarisch.
Maargoed een dagje lekker beunen kan nooit kwaad!
4 uur de laatste bout aandraaien en om 7 uur weer naast de auto staan om de olie bij te vullen
half 8 in de auto zitten zum Zandvoort!
- mr2PUNTfreak
- Type MR2: AW11
Die zitten achter je toetsenbord om tekst te typen.Maarten wrote:&^%*%#$@! ik mis twee handen om die uitlaat eronder te gooien
Reminds me! Zal je pookhoes even in de auto gooien