Skytune...

Alles over de MR2 in het algemeen. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de MR2.

Moderator: Pieten

JPMR2

Bericht door JPMR2 »

Sebring is ook een mooie demper, alleen niet volledig RVS en dan toch duurder dan een Skytune (€ 665,- -/- 15% korting)
De kans is er trouwens wel dat Sebring stopt met de productie van deze demper. De demper voor de ZZW30 is al uit productie.

JPMR2
Gebruikersavatar
Aub.
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 88
Lid geworden op: 29 dec 2006, 17:35
Type MR2: AW11

Bericht door Aub. »

Skytune, 1 van mijn beste aankopen. Ziet er geweldig uit en klinkt tenminste...al krijg ik wat klachten van collega's die achter me rijden:D Maar dan moeten ze ook maar niet met het dak eraf rijden ;) Als je zoals ik maar een paar duizend km per jaar rijdt en voornamelijk naar meetings zou ik hem zeker aanbevelen. Als het je dagelijkse vervoer is zou ik voor een stillere uitlaat gaan, het geluid is voor elke dag wel vermoeiend.:-/ Maar dat mag mijn pret niet drukken, als ik onderweg ben zullen mijn medeweggebruikers dat weten ook:lach: :lach: :lach:
spieker

Bericht door spieker »

rmmr2 schreef:Ik heb een Mongoose in combo met Fujitsubo spruitstuk alles RVS:

Eerst het fujitsubo spruitstuk incl. B-pijp en flex stuk.

Heel mooi uitlaatsysteem (hoog bling bling gehalte) helaas dat je het niet meteen ziet zeker niet met van die keramische hitteband er omheen.
Het flex stuk zoals we dat kennen is vervangen door een RVS "pijp" met een kogel gewricht zodat het niet meer gaat lekken en dat je toch alle kanten op kunt bewegen.
De katalysator heb ik er tussenuit gelaten, (zelf van RVS een holle buis met 2 flensen laten lassen voor 3 vlaaien bij een oude vriend van me;D ) en dan de Mongoose demper: (ook RVS) in zijn totaliteit zit er een beschaaft sportief geluid in, ga je wat hoger in toeren dan verwacht ik dat hij wel wat zal gaan brullen (weet ik nog niet omdat ik mijn motorblokje nog in aan het rijden ben;D ) ik mag namelijk nu niet meer dan 5000 toeren maken.
Als ik door een tunnel rijd en ik klim van 3800 naar de 5000 toeren zit er een leuk geluid in waar ik zeer tevreden mee ben.
Mischien dat MR2- wouter een beter oordeel kan geven hij heeft bij mij in de auto gezeten en kan het mischien vergelijken met zijn mongoose turbo versie;)

wat kost nou zo'n fujitsubo +b-pijp en flex stuk :huh:
Gebruikersavatar
tilma800
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:21
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door tilma800 »

iets in de 800 euro meen ik mij te herinneren.
Afbeelding
Surferdude schreef:Wat is die Dennis toch weer actief de laatste tijd he? :D
MOANDEI
JPMR2

Bericht door JPMR2 »

Doe maar 1020,- euro :)

JPMR2
Gebruikersavatar
tilma800
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:21
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door tilma800 »

Iets meer dus :P
Afbeelding
Surferdude schreef:Wat is die Dennis toch weer actief de laatste tijd he? :D
MOANDEI
The Honda Kit

Bericht door The Honda Kit »

Nur Spec all the way ... altijd mooi gevonden ... zal dat altijd blijven vinden ook ... als ik een N/A had , had ik er eigenwijs dat ik ben nog voordat ik de auto had weer 1 gekocht en die er onder gepast ......

ben ook trouwens nooit een mooiere pijp meer tegen gekomen dan die , al vind ik de turbohoses stage 10 ook erg erg gaaf ... maar dat is omdat die 102mm all the way is ;D


ps ..1020 euro ? .
als je zelf besteld is die ... even mee rekenen :

628 dollar kost ie = 470 euro
112 dollar shipping + insurance = 83 euro.

samen is dat 553 euro / 100 * 119 = 658.07 euro , en dan komt er 21 euro inklaring bij
658.07 + 21 = 679.07 euro.
dan wil ik de paypal fee terug verdienen ... +/- 18 dollar = 15 euro
678.07 + 15 = 693.07 euro ... en voor de moeite wil ik graag een mijer op pakken.

793.07 euro ... rond ik hem af op 8 mijer verstuurd binnen nederland.

1020 - 800 = 220
220 waar ik al een mijer aan verdiende = 320

zozo .. wie probeerd er hier snel te rijk te worden ...
en dan vergeet ik nog te vermelden dat ik nu even de prijs pak van de peper duure shop van takikaira ;)....weet zeker dat als ik ga rondkijken er nog wel 5 tientes af kunnen :).... de dealer / inkoop prijs is nog VEEEL lager dan dat
Gebruikersavatar
Mr2-wouter
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2824
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:22
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Mr2-wouter »

Green Goblin schreef:Luister maar niet te veel naar Wouter hoor...wouter heeft een Kelly....;D

:X ;D , zegt de verkoper van vliegende grasmaaiers :kus:

groet,
MrKelly8)
Gebruikersavatar
Christopher
Zere vingers van het typen..
Berichten: 828
Lid geworden op: 29 dec 2006, 10:16

Bericht door Christopher »

Sebring 665 euro? Hier kreeg ik een prijs te horen van 495 euro.... Bij Brezan :)
Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:

Bericht door krijger »

Christopher schreef:Sebring 665 euro? Hier kreeg ik een prijs te horen van 495 euro.... Bij Brezan :)


Bij de importeur betaal je nog minder als je als bedrijf besteld!
JPMR2

Bericht door JPMR2 »

Turbo_PePe schreef:Nur Spec all the way ... altijd mooi gevonden ... zal dat altijd blijven vinden ook ... als ik een N/A had , had ik er eigenwijs dat ik ben nog voordat ik de auto had weer 1 gekocht en die er onder gepast ......

ben ook trouwens nooit een mooiere pijp meer tegen gekomen dan die , al vind ik de turbohoses stage 10 ook erg erg gaaf ... maar dat is omdat die 102mm all the way is ;D


ps ..1020 euro ? .
als je zelf besteld is die ... even mee rekenen :

628 dollar kost ie = 470 euro
112 dollar shipping + insurance = 83 euro.

samen is dat 553 euro / 100 * 119 = 658.07 euro , en dan komt er 21 euro inklaring bij
658.07 + 21 = 679.07 euro.
dan wil ik de paypal fee terug verdienen ... +/- 18 dollar = 15 euro
678.07 + 15 = 693.07 euro ... en voor de moeite wil ik graag een mijer op pakken.

793.07 euro ... rond ik hem af op 8 mijer verstuurd binnen nederland.

1020 - 800 = 220
220 waar ik al een mijer aan verdiende = 320

zozo .. wie probeerd er hier snel te rijk te worden ...
en dan vergeet ik nog te vermelden dat ik nu even de prijs pak van de peper duure shop van takikaira ;)....weet zeker dat als ik ga rondkijken er nog wel 5 tientes af kunnen :).... de dealer / inkoop prijs is nog VEEEL lager dan dat

En dan heb je een garantie gevalletje....... suc6 d'r mee....
Of er komt per ongeluk een verkeerd onderdeel binnen (zal niet de eerste keer zijn) daar ga je dan, mag je mooi ff de verzendkosten retour Japan voor je rekening nemen.

Ik vind het allemaal best, als je lang genoeg zoekt zal er altijd iemand zijn die het goedkoper kan leveren. Hoe het dan met service en garantie zit is vers 2.

JPMR2
JPMR2

Bericht door JPMR2 »

Christopher schreef:Sebring 665 euro? Hier kreeg ik een prijs te horen van 495 euro.... Bij Brezan :)

Dan zou ik hem snel bestellen..... 665,- is de officiele prijs volgens Sebring.
krijger schreef:Bij de importeur betaal je nog minder als je als bedrijf besteld!

Zo lust ik er nog wel een paar...... Ga jij een berdijf oprichten om een uitlaat te bestellen? ;) :)

JPMR2
Gebruikersavatar
rmmr2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1999
Lid geworden op: 27 dec 2006, 23:56
Type MR2: AW11

Bericht door rmmr2 »

tilma800 schreef:Die van mij is idd ook zeer matig gelast. ook niet gebeitst en gepassiveerd en dergelijke. Ook is er voor de flenzen niet het beste RVS genomen, want die zijn toch aardig roestig geworden.

Krijg je door de pekel he.. die roestplekjes....:(
Afbeelding
funn is never a straight line::)
Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:

Bericht door krijger »

JPMR2 schreef:Dan zou ik hem snel bestellen..... 665,- is de officiele prijs volgens Sebring.



Zo lust ik er nog wel een paar...... Ga jij een berdijf oprichten om een uitlaat te bestellen? ;) :)

JPMR2


Daar heb je vrienden voor! of vraag het even aan je werkgever.
Gebruikersavatar
tilma800
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:21
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door tilma800 »

En het zijn natuurlijk adviesprijzen....
Afbeelding
Surferdude schreef:Wat is die Dennis toch weer actief de laatste tijd he? :D
MOANDEI
Plaats reactie