Mijn Dark Purple Mica ''98 Beams
Moderator: Pieten
- Racewortel
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
Wat is een beams blok nou precies?
variable kleptiming
- Racewortel
- Ik lul al aardig mee !
Nice!
Ricardos wrote:Heb je de rest van de motorruimte ook gepoetst, anders glimt er maar één ding straks
De rest van de motorruimte was al aardig schoon maar gooi er nog wel een sopje tegenaan.. (voordat het seizoen begint)
ja werkt inderdaad erg goed, alleen wilt motip wel dat je het laat afbakken op 220 graden! (in iedergeval dat is de gebruiksaanwijzing van motip zelf) heb je dit ook gedaan of niet?:PTomr2 wrote:Motip heat resistant spuitbus... werkt goed
- Ricardos
- Zere vingers van het typen..
Ik had het hitteschild van mn turbo ook gedaan met diezelfde motip.Sherwin wrote:ja werkt inderdaad erg goed, alleen wilt motip wel dat je het laat afbakken op 220 graden! (in iedergeval dat is de gebruiksaanwijzing van motip zelf) heb je dit ook gedaan of niet?:P
Dacht het bakt zichzelf wel omdat het daar toch loeiheet wordt. Nu begint het toch een beetje te bladeren... Dus misschien is dat toch beter om te doen.
Alleen dan smaken je pizza's een tijdje naar verf denk ik
vraag je toch of je ff de oven van je schoonmoeder mag lenen:lach:Ricardos wrote:Ik had het hitteschild van mn turbo ook gedaan met diezelfde motip.
Dacht het bakt zichzelf wel omdat het daar toch loeiheet wordt. Nu begint het toch een beetje te bladeren... Dus misschien is dat toch beter om te doen.
Alleen dan smaken je pizza's een tijdje naar verf denk ik
Ik heb alles (behalve de grote achterplaat) inderdaad in de oven gehad (+/- 160 graden volgens mijn spuitbus).
Er was weinig/geen rookontwikkeling/stank; ik ben dus benieuwd de eerste keer wanneer het spul goed heet wordt (tijdens een langere rit dus).
Er was weinig/geen rookontwikkeling/stank; ik ben dus benieuwd de eerste keer wanneer het spul goed heet wordt (tijdens een langere rit dus).
ziet er goed uit!Tomr2 wrote:Zoals beloofd:
en ja er zit inderdaad een deukje in mn motorkruis
persoonlijk zou ik het toyota embleem van de binnenkant ook rood maken, het geen dat nu soort van grijs is