Mooi rood is niet lelijk
Mijn rode zzw30
Moderator: Pieten
zie (showthread.php?p=219738#post219738)
voor een mooie maar nodige upgrade (voor een zzw30)
voor een mooie maar nodige upgrade (voor een zzw30)
Sherwin, zoals ik aangaf, mooi maar niet praktisch.
Mijn hond reist regelmatig mee en moet dan wel eens in de auto wachten.
Hij blijft dan alleen nooit zo stil zitten dat het alarm niet afgaat, dus dan zet ik hem altijd met de sleutel op slot
Hij vindt cabrio rijden ook geweldig
Mattheus, bedankt voor de uitleg!
Helaas gelooft de Sint niet meer in mij
Vergeten foto's te maken maar bij mij werken de knopjes wel.
Worden echt gloeiend heet! Heb alleen geen idee wat het verschil is tusen midden en onder? Boven = warm.
Hij blijft dan alleen nooit zo stil zitten dat het alarm niet afgaat, dus dan zet ik hem altijd met de sleutel op slot
Hij vindt cabrio rijden ook geweldig
Helaas gelooft de Sint niet meer in mij
Vergeten foto's te maken maar bij mij werken de knopjes wel.
Worden echt gloeiend heet! Heb alleen geen idee wat het verschil is tusen midden en onder? Boven = warm.
Ik zit al helemaal klaar met wortels en suikerklontjes voor z'n paard en kan niet wachten tot deze goedgeefse heiligman weer voet op neerlandsch bodem zet...Ethelate wrote:
Helaas gelooft de Sint niet meer in mij![]()
Aha! Hmm.. Ik wil stiekem ook een alarm, maar ja ik heb dan ook geen hond die hem af zou laten gaan!Ethelate wrote:Sherwin, zoals ik aangaf, mooi maar niet praktisch.
Hij vindt cabrio rijden ook geweldig![]()
Ohh!! daar zijn die lege opvulstukjes voor! Daar zitten die knoppen dus...
en btw deze foto is echt mooi! We zijn weer een mooie spyder rijker op het forum, ik vind de velgen echt zoo mooi staat met dat rood! (misschien nog witte knippers en dan is hij zo goed als af!)

en btw deze foto is echt mooi! We zijn weer een mooie spyder rijker op het forum, ik vind de velgen echt zoo mooi staat met dat rood! (misschien nog witte knippers en dan is hij zo goed als af!)

Kijk aan, een tweelingzusje:

je tankdop bladdert af, tijd voor de spuiter!
oh,wait: tankdop zit aan de andere kant! Een of andere onverlaat heeft een sticker op je auto geplakt of je foto gespiegeld....
oh,wait: tankdop zit aan de andere kant! Een of andere onverlaat heeft een sticker op je auto geplakt of je foto gespiegeld....
El Butre wrote:je tankdop bladdert af, tijd voor de spuiter!
Je wordt vergeetachtig
Beide hebben de tankdop aan de bestuurders kant op de foto....
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Er is maar 1 kleur rood.
Nee hoor, de mijn e is net zo rood. (Ik moet wel bekennen dat ik er stiekem wel eens over nadenk om hem oranje te spuiten..... (JA IK HOU VAN VOETBAL))
Mooi dat ik jullie al iets heb kunnen leren
En na het wassen is ie wel weer echt Sport Red
Tot deze maand reed ik veel voor mijn werk (tot 1000km per week) en nu niet meer nodig voor mijn werk dus begint zijn luxe leventje
En loopt die kmteller niet zo hard op
Andere velgen staan nog wel op mijn wensenlijstje, deze zijn beschadigd/afgebladderd.
Maar binnenkort krijgt ie zijn winterschoenen aan, de orginele 15 inch velgjes. Niet zo mooi maar wel zo veilig.
En een ander rechterachterscherm:

Op deze foto is de deuk goed zichtbaar.
Heb wel een knalgeel rechterachterscherm maar dat is ook zo'n apart gezicht
En na het wassen is ie wel weer echt Sport Red
Tot deze maand reed ik veel voor mijn werk (tot 1000km per week) en nu niet meer nodig voor mijn werk dus begint zijn luxe leventje
En loopt die kmteller niet zo hard op
Andere velgen staan nog wel op mijn wensenlijstje, deze zijn beschadigd/afgebladderd.
Maar binnenkort krijgt ie zijn winterschoenen aan, de orginele 15 inch velgjes. Niet zo mooi maar wel zo veilig.
En een ander rechterachterscherm:

Op deze foto is de deuk goed zichtbaar.
Heb wel een knalgeel rechterachterscherm maar dat is ook zo'n apart gezicht
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Die antenne is ook wel errug lang....
Ewoud wrote:Je wordt vergeetachtig
Beide hebben de tankdop aan de bestuurders kant op de foto....
Blijft het feit: Z'n tankdop bladdert af, ik zie de kleur van blank metaal....
Zolang het nog niet begint te roesten, zie ik nog geen aanleiding om met de spuit aan het werk te gaan...