Carbon Wrap car parts!

Verkoop door handelaren, zowel commercieel als semi commercieel. Alleen MR2 gerelateerd.
FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!

Moderator: Pieten

Demo
Jongens, allereerst bedankt voor de leuke reacties ! :applaus-smiley:
Ik wist dat ik er mensen mee blij ging maken, de prijs hierboven is de clubprijs, het is nogal wat werk. maar ik vind het niet erg om te doen..

ik zie dat er wat onduidelijkheid was over de prijzen, vandaar.. 80 euro voor interieur delen waarvan plaatjes gepost in de 1e post van mij..al het andere gaat via afspraak..komen we wel uit :).

Frankie, een complete auto.
mail mij even ( pm ) details, wat voor auto, wat voor folie, status van auto..etc ). Ik durf hieraan nog niet te beginnen eigelijk, moet alles namelijk even opstarten, ben een bedrijf aan het opzetten ..dus erg veel tijd gaat daarin zitten. Maar we kunnen het er vast wel ff over hebben.
Demo
Watchdog wrote:Is het ook mogelijk de motorkap te doen? Kan me voorstellen dat de folie niet bestand is tegen de warmte oid.

motorkap kan :) , maar hoe breed is die ;) ?
1998mr2
jah gebruik frankie maar al proef konijn:)
Demo
Doe niet aan proefkonijnen ;) .....

Mensen met intresse, nogmaals mailen. Is namelijk overzichtelijker dan hier posten :P
TOY-ota
Ik lul al aardig mee !
T gaat gebeuren. Vandaag spulletjes bij Demo gebracht. Ben even... eh... best wel lang blijven kijken. Had niet gedacht dat er zoveel werk in zou zitten :koffie: :koffie: :koffie:. Het eerste deel is al af en echt mooi geworden. Nu maar hopen dat de rest ook zo goed lukt. Volgende week zal ik wel even een paar :foto-ani: plaatsen.
Ewoud
Zere vingers van het typen..
Wel erg gaaf! Maar ja in mijn AW11 zit dus geen groot wrappable dashpaneel... :(
Demo
Had het er vandaag ook druk mee , was bezig aan 1e delen van Toyota's interieur delen. ging lekker :)
i kzie je volgend weekend weer!

er is altijd wel wat mogelijk E-woud, wel misschien wat minder dan bij de sw 20 inderdaad ;)
Green Goblin
Type MR2: AW11
Carbon in een AW11 gaat er niet uitzien. Carbon werd niet echt gebruikt in de jaren 80.
Demo
Green Goblin wrote:Carbon in een AW11 gaat er niet uitzien. Carbon werd niet echt gebruikt in de jaren 80.

True, toch maakt dat niet altijd uit.

Namelijk dat optische aanpassingen individueel moeten worden beoordeeld.
Ik vind het vaak ook mooier bij moderere auto's, maar het is maar net wat je zelf wilt, en zelf vind passen :)
BST
Type MR2: SW20/21/22
Doe je ook andere auto's of alleen MR2's?
frankie-turbo
dat zal hem niet veeel uitmaken
Demo
BST wrote:Doe je ook andere auto's of alleen MR2's?

Maakt me niet uit,wat heb je, en wat wil je precies ;)?

en tussendoor binnenkort kan iedereen ook bij mij terecht voor stickers.. :) belettering.. en ontwerpen.

Frankie, neem vanavond of morgen contact met je op.. beetje druk nu hierzo ;)
frankie-turbo
is cool hoor doe maar rustig aan
TOY-ota
Ik lul al aardig mee !
En na ongeveer een week wachten en 8 uur werk van demo is dit het resultaat.

Zoek de verschillen:

oud (let ook op de asbak)
Image

en Nieuw

Image
bankma
Ik lul al aardig mee !
Jeetje, dat ziet er wel erg goed uit.

Denk dat ik ook nog wel wat van me laat horen Demo!
darkEVO
sexy sexy sexy. Erg goed dat je dit onderneemt Teun (kan het nog wel 6x schreeuwen).
Demo
Hee jongens!
hardstikke bedankt, en jij ook Frank.. blijf het maar schreeuwen hoor :P

Moet helaas wel mededelen, door dat ik zo graag goed werk af leveren wil.. de prijs met 20 euro omhoog moet gooien.. ben er langer mee bezig dan ik zelf had gedacht uiteindelijk..

komt dus op 100 euro, wat nog steeds erg schappelijk is naar mijn mening ;)

Bankma, ik hoor het van je!

Toyota, bedankt voor de foto ! :D
shenron
Hey man, kan niet anders zeggen dan dat je dat zeer mooi doet demo.
keep up the good work, mischien mag je mijn mr ook is doen, als ik geld heb natuurlijk.

Grt Dennis
Demo
Nou, laat maar weten hoor Dennis :)
Sherwin
Wow... geen grapje maar dit is echt een van de mooiste dash'es die k heb gezien! Goed werk demo! (ik wil je niet bekritiseren maar het klokje boven aan is het enige wat niet carbon is, volgens mij zou dat het echt afmaken:X )

het is dat ik een zzw30 heb, en het daar niet zo mooi op staat als bij de sw20, anders wist ik het wel hoor!
Post Reply