Cars 4 kika 4-6-2011

Overige meetings. Dus ledenmeetings of zusterclub meetings Ook in het buitenland dus...

Moderator: Pieten

barra
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Mightyzap wrote:ik roep wel op msn als ik mee gaan
heb zoals sommige weten in de planning om ook rond deze tijd de emmer te ruilen voor wat groters. je kent t wel, verse apk en eruit dat ding :P niet dat ie slecht is, maar de drang naar "the beast from the east" is nu financieel haalbaar :P

Je kunt het op msn roepen

Maar we hebben graag dat je jezelf aanmeld de Email om overzicht te houden!

Bestuurder@cars4kika.nl

Passagier@cars4kika.nl

Vrijwilliger@cars4kika.nl
barra
Na veel wijzigingen zijn er posters en hier het resultaat! dus even weer een upje en wat nieuws :D

Image

Image
jeroencharite
Ik lul al aardig mee !
Weer even een update vanuit de anwb kant.

De wegenwacht gaat definitief mee. Ben met de afdeling marketing overeen gekomen dat zij tekeningen en dergelijke beschikbaar stellen die ook uitgedeeld kunnen worden aan de kids. Wegenwacht komt overigens ook met zijn dienstvoertuig dus kunnen de kinderen ook kijken wat er allemaal in zo'n wagen zit.
bond
Ik heb ook og een vraagje. Hoe zit het met aan melden van auto's is al een klein beetje bekend hoe veel auto's er zijn. En hoeveel kinderen er al zijn aangemeld. Nou weet ik dat ik mijn nog niet heb op gegeven. Maar dat komt omdat we nog niet weten wanneer we met vakantie gaan.
Leliev
Aanmelden van de auto's, vrijwilligers en kinderen kan via de website www.cars4kika.nl

Morgen krijgen we de posters, zoals die hier getoond zijn, uitgedeeld. Maandag gaan wij een aantal ziekenhuizen langs om de posters uit te delen. Vanaf maandag word er dus actief begonnen met het bekend maken van dit evenement bij kinderen.
Zoals jullie door hebben is de methode om mensen uit te nodigen behoorlijk aangepast tov vorig jaar. Barra zal hier met regelmaat updates maken welke de stand van zaken zal uitleggen.
BST
Type MR2: SW20/21/22
hmm, ik zie dat mijn auto op de poster staat.. dan moet ik haast wel komen..;D
Tomr2
Ik lul al aardig mee !
Geweldig initiatief!!

Mijn vriendin werkt in het Jeroen Bosch Ziekenhuis in Den Bosch, misschien kan zij nog een aantal flyers verspreiden? Mocht er hier nog niks gepland zijn, dan mogen de flyers onze kant op komen!!
jeroencharite
Ik lul al aardig mee !
Ik kan eventueel nog wel een paar posters in het ziekenhuis van Zoetermeer hangen. Laat maar weten of dat nodig is.
barra
@ Tom en Jeroen hebben PM, posters volgen!!
bond wrote:Ik heb ook og een vraagje. Hoe zit het met aan melden van auto's is al een klein beetje bekend hoe veel auto's er zijn. En hoeveel kinderen er al zijn aangemeld. Nou weet ik dat ik mijn nog niet heb op gegeven. Maar dat komt omdat we nog niet weten wanneer we met vakantie gaan.

Bond aanmelden is inderdaad zoals paul zegt via de website,

Er zijn aanmeldingen, maar over precieze aantallen praten we nog niet. We zijn nog volop en actief bezig met werven! Het is nog een behoorlijke tijd (voor wild bunch begrippen) tot de dag zelf, zodra we de datum naderen worden er ook aantallen beschikbaar gesteld.

Zoals Paul al zei, zal ik jullie regelmatig op de hoogte houden d.m.v. een update op het forum en op de site.

Ook zijn er "flyers" gemaakt, deze komen in de maat A5

Image
Image

Voor de originele formaten van de posters of flyers kan men een mail sturen naar raymond@cars4kika.nl of en PM via het forum vermeld wel je mail adres!

jeroencharite
Ik lul al aardig mee !
Bij move in Zoetermeer geweest vandaag. Hebben de poster al weer opgehangen. Nog even gesproken met de mensen daar en die vinden het een fantastisch idee. Ze vonden het leuk dat ze ook weer mee konden helpen.
barra
De aanmeldingen beginnen binnen te stromen , echter hier kunnen er altijd meer bij.

Daarvoor kunnen we jullie hulp goed gebruiken!

Help ons met de poster te verspreiden om meer kinderen een leuke dag te bezorgen!

Image
shenron
bij deze aangemeld.
Waarschijnlijk gaat mijn broer ook weer mee maar die moest nog even zen rooster bekijken.
nakeddotz
Ik lul al aardig mee !
Ik zie dat er nog steeds maar heel weinig info naar buiten komt.
Het inmiddels al 14 mei,ik zou toch met wat meer info komen aantal auto's en vorderingen oa.kidsaanmeldingen.
Dit ook in verband met andere fora waar ik ook bij zit en dit event op gepost is en waar vragen rijzen.

just my 2 cent.;)
barra
Info betreffende het evenement volgt deze week in de mail van degene die zich aan gemeld hebben, denk hierbij aan locatie, tijden etc.

Wij hebben diverse auto's aangemeld gekregen, denk hierbij aan : Ferrari, Burton, Chevrolet, Audi, Corvette, Toyota's MR2, Celica, Skyline etc. Echter op aanmelding van auto's zit nu een stop en zullen wij selectiever zijn met de aanmelding van ivm de aantallen.

Er is een leuk aantal kinderen aangemeld we hebben nog enkele plaatsen beschikbaar, daardoor kunnen enkele kinderen zich nog aanmelden op: passagier@cars4kika.nl
shenron
zie dat er een stop zit op de autos, heb zojuist mijn broer op gegeven en die heeft een hoop moeite moeten doen om vrij te krijgen( met wat gezeik op ze werk) aan toe dus die sleur ik zo in zo mee.
Was er vorige jaar ook bij.
Leliev
*trekt de stop eruit*
Wegens t aantal aanmeldingen kunnen we wel weer wat auto's gebruiken.
Green Goblin
Ik heb gisteren nog contact gehad met de organisatie, en zonder aantallen te noemen, kan ik wel zeggen dat het er goed uit ziet dit jaar. Er zullen heel wat glunderende kinderen zijn.

Voor de mensen die alleen maar komen omdat ze onder politiebegeleiding door het rode licht mogen rijden......voor zover ik het goed begrepen heb is dat ook al geregeld...;D
SheDevil
Ik lul al aardig mee !
Ik kom gewoon met een VW Cabrio :P
barra
VW cabrio ???? die heb ik gemist ?:D
bond
Ik heb mijn ook op gegeven via de mail op 19-05-11 Maar nog geen reactie terug gehad.
Post Reply