heeft ook een mooi geluidje door de K&n luchtfilter.
precats zijn er uit.
olie verbruik heeft deze niet , motorblok is al aangepast.
voor nederlandse kopers die intresse hebben doe ik er 500 € af voor de invoer.
Mvg devid.
Moderator: Pieten
Hoe ? Andere zuigers ? Nieuw onderblok ?deef wrote: olie verbruik heeft deze niet , motorblok is al aangepast.
hoofdpiet wrote:Prijs blijft altijd een discussiepunt bij MR2's. Ook nu weer. De staat van de auto maakt de prijs, niet het bouwjaar. Dat is iets wat ik wel heb geleerd de afgelopen jaren.
Zoals deze is omschreven plus de foto's is hij deze prijs wellicht waard. Maar het is maar net wat iemand over heeft voor een auto. Gevoelswaarde, staat en bouwjaar maken de prijs, je kunt niet de prijs schatten op slechts één van deze zaken.
Succes met de verkoop van deze zeer nette wagen. (op basis van de omschrijving en de foto's)
Remmel wrote:Mijn neef heeft enkele mnd geleden een 2003 exemplaar gekocht (dus de facelift met 6-bak) voor 10.000 euro en 60.000km.
Ziet er uit als nieuw en mankeert niets!, EN gekocht bij een erkende garage met garantie.
Kortom met deze vraagprijs kun je lang wachten...
Das wel erg goedkoop in vergelijking wat af en toe gevraagd wordt.Mijn neef heeft enkele mnd geleden een 2003 exemplaar gekocht (dus de facelift met 6-bak) voor 10.000 euro en 60.000km.
Ziet er uit als nieuw en mankeert niets!, EN gekocht bij een erkende garage met garantie.
Kortom met deze vraagprijs kun je lang wachten...