(VERKOCHT) orginele nederlandse sw20 gti-16
Moderator: Pieten
-
The Stig
Wat voor motor ligt erin? En is die gereviseerd? anders zou ik zeggen dat ie na 211000 wel eens een keer gaat instorten.
- Surferdude
Watchdog wrote:Jeroen, kan je jou foto's niet posten/sturen?
Jeroen is niet zo vaak online.., maar HIER staat wel wat van vroegere tijden..
2.0 N/A, niet gereviseerd zo ver ik weet. De motor kon een aantal jaren geleden nog jaren mee. Hoe de toestand nu is weet ik niet.The Stig wrote:Wat voor motor ligt erin? En is die gereviseerd? Anders zou ik zeggen dat ie na 211000 wel eens een keer gaat instorten.
- Eeuwige twijfelaar
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Volgens mij heb ik deze auto al vaker zien rijden in Vlissingen.
- Mr.Patrick
- Ik lul al aardig mee !
Hij was prachtig! Doet pijn om zo'n beauty dan in de staat te zien waarin ie nu is...
-
The Stig
Ik ben dan (nog) wel geen mr2 expert, maar op zich ziet die auto er toch nog goed uit, op wat dingetjes na. En € 1500 is niet veel geld. Doe er nog € 1000 bij aan opknapkosten, en je kunt er weer mee door. Kan me wel voorstellen dat als je deze auto hebt zien opknappen bij een (ex) lid, dat je vindt dat er beter mee om gesprongen had kunnen worden. Als ik mijn mr2 klaar had, had ik zeker een bod gedaan, na een inspectie van het frame. 
Meestal ben jij niet met 1000 eu klaar, als je alles weer in een superstaat wilt hebben, afgezien van de prijs die wel netjes is.The Stig wrote:Ik ben dan (nog) wel geen mr2 expert, maar op zich ziet die auto er toch nog goed uit, op wat dingetjes na. En € 1500 is niet veel geld. Doe er nog € 1000 bij aan opknapkosten, en je kunt er weer mee door. Kan me wel voorstellen dat als je deze auto hebt zien opknappen bij een (ex) lid, dat je vindt dat er beter mee om gesprongen had kunnen worden. Als ik mijn mr2 klaar had, had ik zeker een bod gedaan, na een inspectie van het frame.
Mocht er iets zijn met de motor, versnellingsbak of ophanging, dan zit je er al ruim overheen en dan laten we het plaatwerk even buiten beschouwing....
-
The Stig
Ja, snap ik. Maar ervan uitgaande dat de koppeling vervangen moet worden en er na inspectie geen gekke dingen zich voor doen, heb je er een mooie auto aan. Ik had deze zeker gekozen ipv mijn mr2 nu. Daar ben ik al zeker het aankoop bedrag kwijt aan opknappen en helaas nog niet klaar.
. Kijk, je hebt altijd de kans dat de balken rot zijn of de motor het begeeft, dan heb je wel een probleem en is het niet interessant meer...
Kijk, goed bezig. Ziet er al een stuk aantrekkelijker uit..
- Surferdude
Dat ziet er al beter uit ja..
-
miss2
Wat voor schade zit er aan de velgen dan? Stoeprandschade?
En hoe komt de schade er aan dat voorspatbord aan? Fietser of wat?
Voor de rest is de slippende koppeling het enige wat er verder aan mankeert?
En hoe komt de schade er aan dat voorspatbord aan? Fietser of wat?
Voor de rest is de slippende koppeling het enige wat er verder aan mankeert?
- Surferdude
Dit topic is gesloten, ik weet het, maar ik vond op het andere forum toch nog wat interessante plaatjes en info:
http://www.mr2.nl/forum/showthread.php?t=7218
http://www.mr2.nl/forum/showthread.php?t=7218