AW11 project

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

Demo
wielranden in juiste vorm kloppen, zou ik aanraden zoals veel costum chopper builders benzine tanks maken.. ben je ook gegarandeerd van 2 dezelfde wielkasten.
TRD2000
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Demo wrote:wielranden in juiste vorm kloppen, zou ik aanraden zoals veel costum chopper builders benzine tanks maken.. ben je ook gegarandeerd van 2 dezelfde wielkasten.
Ik denk niet dat ik jou raad nodig heb, ik weet waar ik aan begin en heb er ervaring in.
Groeten
TRD2000 (wim)
krijger
TRD2000 wrote:Ik denk niet dat ik jou raad nodig heb, ik weet waar ik aan begin en heb er ervaring in.
Groeten
TRD2000 (wim)
:applaus-smiley:
shenron
hoe staat het met de aw? al een one of a kind kitt in gedachten??
TRD2000
shenron wrote:hoe staat het met de aw? al een one of a kind kitt in gedachten??
De plannen zijn er al, enkel de wielranden en de dorpel veranderen van uitzicht, de bumpers blijven origineel. Ik wil enkel kleine veranderingen doen zodat de lijn niet verstoort word.
De toestellen die ik nodig heb voor de plaatbewerking zijn ondertussen besteld, ze komen normaal gezien maandag binnen. Dan kan ik beginnen met de bewerkingen van het metaal terug onder de knie te krijgen.
Groeten
TRD2000 (wim)
Leliev
Veelbelovende plannen wim. Schiet nou es op met meer foto's :P
TRD2000
Leliev wrote:Veelbelovende plannen wim. Schiet nou es op met meer foto's :P
Rustig Paul, ik ben er nog niet aan begonnen he.
Groeten
TRD2000 (wim)
Demo
TRD2000 wrote:Ik denk niet dat ik jou raad nodig heb, ik weet waar ik aan begin en heb er ervaring in.
Groeten
TRD2000 (wim)

lol
blijkbaar aan je vragende reacties te zien wel Image
TRD2000
Demo wrote:lol
blijkbaar aan je vragende reacties te zien wel Image
Die hebben niets met het koetswerk te maken, en ik zou willen dat je wat in je eigen topic gaat trollen. ik hoef je kommentaar echt niet.
Groeten
TRD2000 (wim)
Sherwin
Hey Wim,

Heb jij al die metaalbewerking toestellen thuis staan dan? Want bij de 2000GT heb je het toch met poly gedaan?

Trouwens zal de AW ook in de rally's gaan meedoen? En wordt hij dan ook gekeurd via toyota want ik neem aan dat je nog wel het een ander aan het blok zelf gaat aanpassen toch?

succes!!

Sherwin
TRD2000
Sherwin wrote:Hey Wim,

Heb jij al die metaalbewerking toestellen thuis staan dan? Want bij de 2000GT heb je het toch met poly gedaan?

Trouwens zal de AW ook in de rally's gaan meedoen? En wordt hij dan ook gekeurd via toyota want ik neem aan dat je nog wel het een ander aan het blok zelf gaat aanpassen toch?

succes!!

Sherwin
Die metaalbewerkings toetellen zijn besteld, maandag zouden ze geleverd worden.
Ik heb de shrinker-stretcher reeds binnen, ik heb ook nog een velsmachine en een engels wiel en een pneumatische hamer besteld. Ik hoop dat het me nog gaat lukken hier mee te werken want dat is al veel jaren geleden.
De TRD is inderdaad met poly gedaan, de voorklep heb ik in metaal gemaakt.
Ik doe deze in metaal om minder problemen te krijgen met de keuring in Belgie en deze zal ook weer met de hulp van Toyota gekeurd moeten worden.
Voor de motor heb ik nog geen vaste plannen, ik moet eerst even rondhoren bij Toyota wat er zou kunnen.
Groeten
TRD2000 (wim)
Sherwin
TRD2000 wrote:Die metaalbewerkings toetellen zijn besteld, maandag zouden ze geleverd worden.
Ik heb de shrinker-stretcher reeds binnen, ik heb ook nog een velsmachine en een engels wiel en een pneumatische hamer besteld. Ik hoop dat het me nog gaat lukken hier mee te werken want dat is al veel jaren geleden.
De TRD is inderdaad met poly gedaan, de voorklep heb ik in metaal gemaakt.
Ik doe deze in metaal om minder problemen te krijgen met de keuring in Belgie en deze zal ook weer met de hulp van Toyota gekeurd moeten worden.
Voor de motor heb ik nog geen vaste plannen, ik moet eerst even rondhoren bij Toyota wat er zou kunnen.
Groeten
TRD2000 (wim)
okee! Mooie plannen!

succes met de opbouw en natuurlijk de herkeuring etc!

groetjes,,

Sherwin
Leliev
TRD2000 wrote:Rustig Paul, ik ben er nog niet aan begonnen he.
Groeten
TRD2000 (wim)
Ik ben n beetje ongeduldig..
shenron
ik ben ook ongeduldig haha, maar ben benieuwd naar je nieuwe werktuig.
Dat is altijd leuk speelgoed, zeg maar toppie!!!
TRD2000
Vandaag is het pakketje aangekomen.
Image
De velsmachine.
Image
Image
Image
Het Engels wiel en pneumatische hamer combinatie.
Image
Image
Image
Image
En de shrinker-stretcher.
Image
Image
Nu alles eens een plaatsje geven en dan eens zien of het ook nog lukt om er mee te werken.
Groeten
TRD2000 (wim)
Surferdude
...en een stevige rug om er mee te werken..;D Goed bezig Wim! Ben benieuwd hoe je dat gaat lukken.
TRD2000
Surferdude wrote:...en een stevige rug om er mee te werken..;D Goed bezig Wim! Ben benieuwd hoe je dat gaat lukken.
Ik ben al aan het bekijken hoe ik alles wat lager kan zetten zodat ik er bij kan vanop men stoel::)
Het voordeel is dat deze niet snel af moet, ik heb er nog eentje om mee te rijden.
Groeten
TRD2000 (wim)
Sherwin
Aah wat heb jij een mooie werkplaats/garage! top dat je de werktuigen binnen hebt, komt helemaal goed zo te zien!
shenron
wow wim (jalours) :P mooie spullen.
phaebo
Ik lul al aardig mee !
Dit zal wel weer een mooi project worden :D ik heb jouw vorige project ook helemaal gelezen deze ga ik zeker volgen. Enne mooie spullen binnen gekregen zie ik :)
Post Reply