ZZW30 zonnescherm plaatjes
Moderator: Pieten
- SpeedDevil
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
goed bezig arthur
How-to is zéér simpel:
Benodigdheden:
- "standard size" kruisschroevendraaier
- setje VisorPlugs
Stap 1: draai de standaard zonnekleppen eraf en hou de schroeven bij de hand
Stap 2: bevestig met diezelfde schroeven de VisorPlugs
Stap 3: geniet van het verbeterde zicht en de gemakkelijke toegang tot het open en dicht doen van het dak.
Benodigdheden:
- "standard size" kruisschroevendraaier
- setje VisorPlugs
Stap 1: draai de standaard zonnekleppen eraf en hou de schroeven bij de hand
Stap 2: bevestig met diezelfde schroeven de VisorPlugs
Stap 3: geniet van het verbeterde zicht en de gemakkelijke toegang tot het open en dicht doen van het dak.
- Green Goblin
Ja zeg, dat is wel heel gemakzuchtig, zo zonder foto's
En verder klopt de How-to niet helemaal.
Ik heb stap 1 gedaan, ben nu bij stap 3 en heb stap 2 nog helemaal niet gedaan. Hoe kan dat ?
En verder klopt de How-to niet helemaal.
Ik heb stap 1 gedaan, ben nu bij stap 3 en heb stap 2 nog helemaal niet gedaan. Hoe kan dat ?
- Surferdude
En hupsakee, weg initiatief!

Heb de visorplugs ook besteld, als iemand meer zicht in het bovenste gedeelte van de ruit kan gebruiken ben ik het
Als ze binnen zijn zal ik een how-to maken MET foto's!
Het lijkt me trouwens dat er misschien iets met die plek gedaan kan worden, aangezien het in dezelfde balk huist als het maplichtje. Maar extra licht is misschien iets te simpel, maar een knopje of twee moet daar wel in kunnen. Ik ga proberen de poort-open-doe-afstandsbediening erin te krijgen op een manier.
- mr2PUNTfreak
Heb ik ook al bij mij zit die knop midden op het stuur en als ik daar maar lang genoeg op druk wordt het hek vanzelf open gedaanphuncz wrote:Het lijkt me trouwens dat er misschien iets met die plek gedaan kan worden. Ik ga proberen de poort-open-doe-afstandsbediening erin te krijgen op een manier.
Same here (1,92) maar moet eerlijk zeggen dat het nooit bij me opgekomen was dat ze er ook uit konden, heb 5 jaar lang gewoon iedere dag die dingen een paar keer open en dicht gedaan bij dak open/dicht doen...
Pas toen Art er over begon ben ik er op gaan letten en dan zie je pas dat ze idd in de weg zitten.
@Phuncz Had dezelfde gedachte, daar moet vast wat te monteren zijn. Extra metertjes wellicht?
@Phuncz Had dezelfde gedachte, daar moet vast wat te monteren zijn. Extra metertjes wellicht?
- Surferdude
En ook recentelijk besteld bij de Knobmeister Henri? Ik heb nog niks gezien..Henri wrote:Ik heb ze sinds gisteren erin zitten. Henri
- Surferdude
Toch wel.. Vanmiddag ontvangen. Goed verpakt, en binnen na een weekje ongeveer. In het plastic zakje zitten de twee plaatjes, een beetje vettig ter bescherming denk ik. Je kan dezelfde schroefjes gebruiken die je over hebt van de zonneschermen, dezelfde schroevendraaier dus ook..
Ik ben tevreden!
Zoals beloofd de foto's:

Zoals beloofd de foto's:

- Surferdude
Inderdaad, en haast vergeten te melden:

En wat lullen we nou.. er zit gewoon een instruction manual bij!Wear approved OSHA eye protection and clothing! Keep children and pets away for their protection!

- Green Goblin
Doe ook even een plaatje van wat verder af, ik twijfel namelijk of ik met of zonder opschrift neem.
Dat de zonnekleppen gedemonteerd blijven, daar twijfel ik niet meer aan. Makkelijk zeg, met het openen en sluiten.
Dat de zonnekleppen gedemonteerd blijven, daar twijfel ik niet meer aan. Makkelijk zeg, met het openen en sluiten.
valt niet op naast de vlokjes roos van Arthur...:-x