verstandig,
meestal krijg je na een schadeherstel nog wel wat probleempjes van het ongeval.
Een gele zonde hoor !
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Waterschade met een elektro-hydraulisch geregelde versnellingsbak lijkt me geen fijne combinatie...
- mr2PUNTfreak
Allemaal de verkoper mailen....
Ik vind alle combinaties niet zo fijn, want er is kennelijk veel mee gecombineerdGreen Goblin wrote:Waterschade met een elektro-hydraulisch geregelde versnellingsbak lijkt me geen fijne combinatie...
De aspirant koper heeft deze dus vandaag fijn laten staan en wat verderop een knalrode '02 gekocht, met originele hardtop en dus airco standaard (voor wat het waard is in een cabrio)
- mr2PUNTfreak
Eerst vragen of die schadevrij is. Zoja hem confronteren met de foto dat ze aan het zwemmen is.
quote-met originele hardtop en dus airco standaard (voor wat het waard is in een cabrio) -unquote
In een cabio onontbeerlijk: als de zon heel hard schijnt op je hoofd doe je het dak dicht en dan wordt het heel erg warm:airco!
De problemen na een tewaterlating komen snel, onverwachte motor,versnellingsbak schade. Heb een keer , lang geleden een Opel gezien met zwemervaring en die begon op de meest rare plaatsen te roesten en kreeg ook electrische problemen. Vissen zwemmen, auto's niet;)
In een cabio onontbeerlijk: als de zon heel hard schijnt op je hoofd doe je het dak dicht en dan wordt het heel erg warm:airco!
De problemen na een tewaterlating komen snel, onverwachte motor,versnellingsbak schade. Heb een keer , lang geleden een Opel gezien met zwemervaring en die begon op de meest rare plaatsen te roesten en kreeg ook electrische problemen. Vissen zwemmen, auto's niet;)
Vooral dat laatste is waar 
Ik ga er wel een beetje vanuit dat een erkend schade herstelbedrijf zo'n auto op een verantwoorde manier weer op de weg 'helpt' en lijkt me dan ook fair de geschiedenis te delen met een eventuele serieuze koper.
Van de andere kant; de gevraagde 5250,- is ook niet direct de hoofdprijs gelet op de extra's en redelijk lage KM stand
Vandaag nog even met de nieuwe aankoop van m'n maat door het Limburgse Heuvelland gecruised en mag wel stellen dat rood ipv geel in deze de betere keuze is geweest, de pocket Ferrari stuurt messcherp en rijdt als een zonnetje op rails

Ik ga er wel een beetje vanuit dat een erkend schade herstelbedrijf zo'n auto op een verantwoorde manier weer op de weg 'helpt' en lijkt me dan ook fair de geschiedenis te delen met een eventuele serieuze koper.
Van de andere kant; de gevraagde 5250,- is ook niet direct de hoofdprijs gelet op de extra's en redelijk lage KM stand
Vandaag nog even met de nieuwe aankoop van m'n maat door het Limburgse Heuvelland gecruised en mag wel stellen dat rood ipv geel in deze de betere keuze is geweest, de pocket Ferrari stuurt messcherp en rijdt als een zonnetje op rails

- Green Goblin
Wel even de oren van de softtop verhelpen.
- Green Goblin
Als je bij mij langs komt (en een niet nader te noemen object, te weten een basversterker meeneemt), doe ik het wel even voor je...
- Green Goblin
Schijnt heel mooi te zijn Scandinavië, ik weet het niet uit eigen ervaring jammergenoeg, is bij mij rechtsafslaan en dan toch nog zo'n 600 kilometer...
Kijk! dat is dan toch weer de helft minder
Maar als je nu ipv rechts afslaan links afslaat richting Limburg dan is het nóg mooier dan Scandinavië en kan je gelijk een hoop dingen combineren >>> basversterker mee retour nemen, ontkatten van een kat, riempjes door zeiltjes punnikken etc...
Maar als je nu ipv rechts afslaan links afslaat richting Limburg dan is het nóg mooier dan Scandinavië en kan je gelijk een hoop dingen combineren >>> basversterker mee retour nemen, ontkatten van een kat, riempjes door zeiltjes punnikken etc...
6 juli ben ik in het Nederlandse buitenland.
- Green Goblin
Ik hoop al eerder....
XLR8 wrote:Dan heeft Peter dus 7 juli zijn herrie maker in huis, Marco rijdt namelijk graag auto
Neuh, dan ben ik @ Rotary Stock in Lelystad.