frankie-turbo wrote:ik zie hem wel een keer op een show neem ik aan?
Jazeker
Voorlopig zal er dan ook geen supercharger/turbo op komen... (denk ik8) )
Moderator: Pieten
frankie-turbo wrote:ik zie hem wel een keer op een show neem ik aan?

johnwoo wrote:Nee, de motorisering staat los van de uitvoering. Zowel de RS200 (met de blacktop Beams) als de AS200 (met de 6-in-lijn, welke bij ons de IS200 was) waren in 3 uitvoeringen te krijgen: basis, Z-edition en L-edition (de meest luxe). Zie hier de verschillen: http://www.japanvehicles.com/newcars/to ... pRS200.htm
De RS200 is stock sneller dan de IS300. Lexus geeft 8.2 seconden op voor 0-100 in de IS300 AT. De RS200 MT doet het in 7.2, en de RS200 AT 8.0. Bovendien schijnt de handling met de lichtere, verder naar achter geplaatste Beams een stuk beter te zijn dan met de 6-in-lijn.
Mag je de Japanse papieren niet gebruiken?Tomr2 wrote:hmmz, op mn japanse papieren staat een max loading van 1645kg en op bovenstaande site 1495kg... Toch een verschil van 150kg :S
Mooi zo! En dan straks flink wat km maken. Ik hoop de auto nog een keer in het echt te mogen bewonderen.Tomr2 wrote:Na een hoop gedoe vandaag dan eindelijk mn goedkeuring gehad
Vrijdag nog even de BPM aangifte doen en dan nog ff wachten op de kentekenpapieren en zsm de platen laten maken (helaas geen 18.2)...
Daarna nog even uitlijnen en klaar voor het nieuwe seizoen