Zou kunnen als je hem dan nog heb moeten we maar eens kijken. Mits ik een leuk prijsje windtSherwin wrote:Ik heb mijn hardtop nog staan. Misschien aan het einde van de zomer? =P
ZZW30 Geel
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Maar het Midship-logo gebrikt die gaatjes weer !
Mooi!

Ziet er weer een heel stuk beter uit!
Hey... jij hebt zo'n cameraatje in de achtergril zitten daar zit ik ook over te twijfelen.
Wordt hij niet te heet en bevalt het?
Deze is nog van de vorige eigenaar. Maar er zit vocht in de lens. Al eens geprobeerd het vocht er uit te krijgen door hem bij de kachel te leggen maar niet helle maal gelukt. Maar het werkt wel maar maak er geen gebruik van.Remmel wrote:Hey... jij hebt zo'n cameraatje in de achtergril zitten daar zit ik ook over te twijfelen.
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Rood ?
Staat wel een rode harttop te koop op marktplaats in neunen. Deze heeft ook de nieuwe achterlichten. Maar vindt nu even de prijs te hoog.jaapio wrote:Laat ik nu een rooie hebben en dat heel erg leuk vinden:adhd:
Overspuiten?! Goede keuze, blauw of groen is altijd mooi!bond wrote:Vandaag even langs de spuiter geweest. Uit eindelijk wordt hij hele maal over gespoten. Dus dat wordt volgend jaar een leuk project.
Leuke spoiler set.