Christopher's Zwarte SW20

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

jrb
Goed bezig!! Ben benieuwd.
Timo
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Hey Christopher,

Je bent lekker aan het sleutelen geweest.
Is het monteren een beetje gelukt?
Ik ben benieuwd naar het resultaat!!!

Timo
Christopher
Vandaag het resultaat van mijn spuitwerk bekeken en het is redelijk goed. Natuurlijk niet te vergelijken met professioneel spuitwerk qua afwerking, maar voor de rest ben ik tevreden voor nu :)

Ik had geen tijd om ze te gaan monteren vandaag, dat komt volgende week. Ik heb links al wel even gemonteerd met tape en dat zag er al veelbelovend uit.

Even snel wat foto's gemaakt met mijn mobieltje :)
Image
Image
Image
Image
Christopher
Ps: de tape op de hoeken van de skirts is om hem niet te beschadigen tijdens het monteren...
emmer
resultaat met de spuitbus kun je net zo krijgen als prof. spuitwerk.
Als je een beetje body hebt in de blanke lak en m grondig polijst met de machine na een aantal weken, zal niemand het opvallen .
Als je een metalic kleur hebt word het lastiger .
Goed bezig!!
BlackMR2
dat ziet er toch goed uit, veel suc6 nog
Christopher
emmer wrote:resultaat met de spuitbus kun je net zo krijgen als prof. spuitwerk.
Als je een beetje body hebt in de blanke lak en m grondig polijst met de machine na een aantal weken, zal niemand het opvallen .
Als je een metalic kleur hebt word het lastiger .
Goed bezig!!
Ik zal het gaan proberen. Ik heb twee lagen blanke lak erop, dus wanneer ze eenmaal gemonteerd zitten ga ik aan het polijsten :)
Christopher
Vandaag heb ik ze gemonteerd. Het goede nieuws: het ziet er geweldig uit! Het slechte nieuws: de verf is op een paar plekjes alweer licht beschadigd. Dit komt o.a. omdat de deur er bij de bestuurderskant iets langs is geschuurd. Dit is nu wel opgelost, maar de beschadiging zit er helaas al. Verder denk ik dat ik beter nog wat meer lagen had kunnen spuiten, maargoed.. dat komt een andere keer wel weer :) Voorlopig vind ik het er erg mooi uit zien :)

Image
Image
Image
Image
Image
Mr2-wouter
Ziet der idd al erg netjes uit!! Ik heb misschien nog iets leuks gezien voor je.. ;)
barra
ziet er wel goed uit :)
siep wokkel
achter komen nog border add ons?

Ziet er goed uit! nu nog even verlagen.
Christopher
Verlagen? Ik zou wel gek zijn om dat te doen.. ik kom nauwelijks over drempels met deze voorlip, plus dat ik het rijcomfort erg prettig vind nu en niet bereid ben daarop in te leveren.

Achter weet ik nog niet.. Voorlopig denk ik nog niks.. Border add-ons sowieso niet, die vind ik lelijk en te duur. Er staan nog genoeg andere dingen op de wachtlijst.. :) Qua uiterlijk vind ik hem voor nu wel even af zo...
BlackMR2
ziet er goed uit, lekker dik zo :dux-blij_thumb-up:
Dorifto Deuce
Ziet er mooi uit man. Maar eigenlijk moet je er een dikke uitlaat onder hangen zodat 'ie achter ook wat lager lijkt..

Image

Mijne is ook niet verlaagd maar oogt wel een stuk lager vanachter!
Christopher
Ja, maar ook hier geldt voor mij comfort boven looks :P Ik vind het geluid nu juist erg mooi en rustig als ik normaal rijd. Heb alleen open luchtfilter en dat klinkt prima :) Het is wel mijn dagelijkse auto he... Wat ik nog wel wil doen is andere eindstukken erop laten lassen. Van Skytune zijn die toch verkrijgbaar?
Mr2-wouter
ja klopt :) Moet je JP rond die tijd maar even vragen
Dorifto Deuce
Nja sinds ik er een vlinderklep tussen heb laten zetten is het geluid echt drastisch omlaag gegaan. Hij klinkt nu gewoon "sportief". ;D
Christopher
Ja, maar toch vind ik het iets te extreem :)
MR83SGTE
Ik lul al aardig mee !
Ziet er goed uit kerel, nice combo 8)
Christopher
Nog even een paar mooiere foto's gemaakt:

Image
Image
Image
Post Reply