Carthago's MR2 SW20

Plaats hier foto's van jouw stalen, net gewassen ros in het stralende zonlicht van de eeuwige jeugd... Kortom, kiekjes plaatsen van je blikkie!

Moderator: Pieten

BST
Zere vingers van het typen..
Type MR2: SW20/21/22
Carthago wrote:Even deze info en foto's bovenaan bij het bericht geplaatst :)

De rugleuning van de bestuurdersstoel is zelfs de bolling in de rug van te verstellen is dat bij elke zo?

Alle SW's die ik ken hebben dat inderdaad..
Carthago wrote:
Maar ik kom zelf uit Epse, dat ligt tegen Deventer aan.

Oh, maar da's vlakbij :D Binnenkort maar een keertje afspreken als het mooi weer wordt dan..
Carthago wrote:
Blijft ook uniek genoeg voor mij! We kunnen zoiezo bij een club toer foto's maken natuurlijk, maar Arnhem is ook niet zo ver weg bij mij (kom uit Epse, naast Deventer). Kan altijd op een mooi zomerdagje een keer langskomen ;D

Ik heb er nu al zin in! Ga je binnenkort een keer mee met een toer?
Carthago wrote:
Van mij mag jij de eerste zijn geweest hoor ;) haha

Mooi, dan blijf ik dat lekker volhouden :lach:
Carthago wrote:
En dat betekent :huh:

Die uitspraak was van een romeinse senator die altijd zijn toespraken afsloot met hetzelfde zinnetje. De betekenis doet er niet toe (en is hier trouwens ook zeker niet van toepassing ;)) maar het gaat erom dat de man daarmee een manier van communicatie introduceerde waarin je, als je iets belangrijk vind en wil achterlaten in de gedachten van mensen, steeds weer je punt herhaald op belangrijke momenten. In mijn geval zal dat dus zijn dat mijn MR2 de eerste gele met een zwart dak is ;D

Had ik al gezegd dat mijn gele dus de eerste was met een zwart dak? ;D
Carthago
BST wrote:Oh, maar da's vlakbij :D Binnenkort maar een keertje afspreken als het mooi weer wordt dan..

Skers! ;D
BST wrote:Ik heb er nu al zin in! Ga je binnenkort een keer mee met een toer?

Ik ga even kijken wanneer ze zijn en de eerste de beste dat ik kan ga ik mee!
BST wrote:Die uitspraak was van een romeinse senator die altijd zijn toespraken afsloot met hetzelfde zinnetje. De betekenis doet er niet toe (en is hier trouwens ook zeker niet van toepassing ;)) maar het gaat erom dat de man daarmee een manier van communicatie introduceerde waarin je, als je iets belangrijk vind en wil achterlaten in de gedachten van mensen, steeds weer je punt herhaald op belangrijke momenten. In mijn geval zal dat dus zijn dat mijn MR2 de eerste gele met een zwart dak is ;D

En toch ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden! is die spreuk ;)
Ja ik ken die spreuk wel, kben ook wel eens bij de ruienes (of hoe je het schrijft) van Carthago geweest.

Maar dat herhalen helpt wel idd wel ja, hoewel ik denk dat iedereen hier het nu al wel een beetje weet :P
Mr2-wouter
Type MR2: AW11
Ik heb zelfs 2 van die stoelen waarbij de lendesteun verstelbaar is ;)

Anyways... meetings zijn altijd welkom ;)
spieker
mooie kleur hoor ;D welkom
Wiki_Maaike
BST wrote:Ehmm... had ik ook al gezegd dat twee wel genoeg was? ;D ;D ;D Maar kom anders ff kijken hoe het er in het echt uitziet.. of had je hem al een keer in het echt gezien (zie handtekening)

Enne, zoals ik dus geloof ik nog niet had gezegd, was mijn twee.. enz.. enz... enz...

Binnenkort worden t er 3 :P ::)
Timo
welkom...
BlackJax
Ik lul al aardig mee !
Carthago wrote:Thnx voor reacties ;D

Idd vond de gele al de mooiste kleur.......

Je hebt natuurlijk die van mij nog niet gezien ;) maar tis zeker een mooi karretje. Welkom!!
BST
Type MR2: SW20/21/22
Missy_Maaike wrote:Binnenkort worden t er 3 :P ::)

En zoals ik dus al zei, was mijn MR2 dus, enz... enz... enz... ;D

Bovendien wordt die andere duidelijk herkenbaar door een *ugh* 'interessante' bodykit... wel jammer... is straks 33% van de zwart/gele MR2's toch nog lelijk.. :P
Carthago
BlackJax wrote:Je hebt natuurlijk die van mij nog niet gezien ;) maar tis zeker een mooi karretje. Welkom!!

Ghehe heb je link naar de jouwe dan? ben gelijk beniewd :P

EDIT: Btw hoe zet je foto's in je onderschrift? uploaden via gebruikersinstellingen bij handtekening lukt maar niet...
BlackJax
Ik lul al aardig mee !
Carthago wrote:Ghehe heb je link naar de jouwe dan? ben gelijk beniewd :P

EDIT: Btw hoe zet je foto's in je onderschrift? uploaden via gebruikersinstellingen bij handtekening lukt maar niet...

U vraagt, wij leveren:

http://www.mr2.nl/forum/attachment.php? ... 1184529534

Tis de blauwe trouwens ;)
Post Reply