En qua onderhoudsboekjes....helaas weet niet iedereen de waarde van zulk soort details en gaan zulke dingen nogal snel verloren.
Maar ik vind de rode soft top wel wat hebben..... met wat meer rode details heb je wel wat aparts
Moderator: Pieten
Dat is waar, maar toch verschaft een onderhoudsboekje soms wat meer duidelijkheid over het verleden van een auto, wat in het geval van deze 1.8 wel nogal mistig is op het moment. Niet dat het direct een reden is om de auto af te wijzen echterMichel wrote:En qua onderhoudsboekjes....helaas weet niet iedereen de waarde van zulk soort details en gaan zulke dingen nogal snel verloren.
Maar ik vind de rode soft top wel wat hebben..... met wat meer rode details heb je wel wat aparts
Bedankt Christophe, nu weten we in ieder geval dat die dealer in Breda deze auto pas op 13 juli jl. aangekocht heeft. Dat verhaal van het onderhoudsboekje is dus ook nogal onduidelijk, daar willen we sowieso nog wat meer over weten.christophe wrote:Hoi joe , ga eens naar deze site http://www.vwe.nl/Page/Diensten/kenteke ... 0gaik.aspx en typ bij de nederlandse kenteknplaat het kenteken van die grijze mr met rode softtop eens in , ga je mss wat meer te weten komen. Ik zou als ik jou was zoiezo niet voor een auto gaan zonder onderhoudsboekje. Succes!

Bedankt Christophe, nu weten we in ieder geval dat die dealer in Breda deze auto pas op 13 juli jl. aangekocht heeft. Dat verhaal van het onderhoudsboekje is dus ook nogal onduidelijk, daar willen we sowieso nog wat meer over weten.christophe wrote:Hoi joe , ga eens naar deze site http://www.vwe.nl/Page/Diensten/kenteke ... 0gaik.aspx en typ bij de nederlandse kenteknplaat het kenteken van die grijze mr met rode softtop eens in , ga je mss wat meer te weten komen. Ik zou als ik jou was zoiezo niet voor een auto gaan zonder onderhoudsboekje. Succes!

mrgeel wrote:Als je toch al van plan bent om die € 20.000 uit te gaan geven kan ik je maar 1 advies geven;
Kijk nog wat verder dan je neus lang is en heb een beetje geduld er komt steeds meer 1.8 handel op de markt en voor die 20.000 kom je vast nog wel iets mooiers tegen!!!
Groetjes, MRGEEL8)

PersonenautoMerk
TOYOTAHandelsbenaming
TOYOTA MR2; 1.8 16V VVT-IKleur(en)
RoodBrandstof
BenzineG3 Installatie
N.v.t.Aantal cilinders
4Cilinderinhoud
1794 cm3Vermogen
103 kWAantal zitplaatsen
2Aantal staanplaatsen
N.v.t. Roetfilter