Wie kent deze mr2 uit 92?
Moderator: Pieten
- Dorifto Deuce
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Ik heb serieus nog nooit zo'n scheve voorkant gezien. Ik vond die gele met de Ferrari logo's al scheef, maar deze slaat alles.
Lekker laten staan dit wrak..
- Dokter Rob
miss2 wrote:hoe krijgen ze dat nou voor elkaar met die antenne
heeft waarschijnlijk tussen het schuifdak gezeten...
-
Carthago
En dan staat er wel in de mp advertentie: WIJ ADVERTEREN MET JUISTE BOUWJAREN!!
dat klopt dus al niet, dan staat er achter groot op de ramen: GOEDKOPER KAN NIET!!!
en zie je al zo een paar mankementen op de foto's plus de km stand is nog onbekend.
Of de wagen heeft ooit schade gehad en is omgebouwd naar een 90-91 model wat me nogal onwaarschijnlijk lijkt
ksou al ni de moeite nemen om bij zo'n ding te gaan kijken, hooguit alst om de hoek was om even lkkr te kunnen lachen
Suc6 verder met de zoektocht!
dat klopt dus al niet, dan staat er achter groot op de ramen: GOEDKOPER KAN NIET!!!
en zie je al zo een paar mankementen op de foto's plus de km stand is nog onbekend.
Of de wagen heeft ooit schade gehad en is omgebouwd naar een 90-91 model wat me nogal onwaarschijnlijk lijkt
ksou al ni de moeite nemen om bij zo'n ding te gaan kijken, hooguit alst om de hoek was om even lkkr te kunnen lachen
Suc6 verder met de zoektocht!
-
badduh
Daar ben ik weer 
Ik ga waarschijnlijk binnenkort naar onderstaande mr2 kijken, alles ziet er wel netjes uit op de foto's volgens mij, maar ik vroeg me af of iemand onder staande auto kent of nog op en aanmerkingen heeft.
http://link.marktplaats.nl/117502784
Ik ga waarschijnlijk binnenkort naar onderstaande mr2 kijken, alles ziet er wel netjes uit op de foto's volgens mij, maar ik vroeg me af of iemand onder staande auto kent of nog op en aanmerkingen heeft.
http://link.marktplaats.nl/117502784
- Dokter Rob
ziet er zo idd netjes uit op de foto.
alleen is de tekst redelijk tegenstrijdig.
staat duidelijk bij dat het een handgeschakelde betreft, automaat was ook een optie.
de trekhaak kan ik niet zien, lijkt me ook een optie...
tochg fijn dat het een exemplaar betreft met Cruise Control, of heeft ie die optie ook niet?
staat leuk hoor, alle opties, maar klopt duidelijk niet.
naja, neem aan dat er dan wel lederen bekleding in zit, navigatie etc.
maak ter plaatse wat foto's, kunnen we die vergelijken met het plaatje op MP.
Succes in elk geval!
alleen is de tekst redelijk tegenstrijdig.
staat duidelijk bij dat het een handgeschakelde betreft, automaat was ook een optie.
de trekhaak kan ik niet zien, lijkt me ook een optie...
tochg fijn dat het een exemplaar betreft met Cruise Control, of heeft ie die optie ook niet?
staat leuk hoor, alle opties, maar klopt duidelijk niet.
naja, neem aan dat er dan wel lederen bekleding in zit, navigatie etc.
maak ter plaatse wat foto's, kunnen we die vergelijken met het plaatje op MP.
Succes in elk geval!
-
badduh
Dat optie verhaal klopt inderdaad geen donder van, hij heeft in ieder geval lederen bekleding en abs, cruise control heb ik hem niet over gehoord dus ga ik niet van uit. Op de foto lijkt het net of er een 91'er onderlip onder hangt of zie ik dat verkeerd?
-
BlackMR2
ziet er op de foto's wel netjes uit, maar dat optie verhaal klopt idd niet.
zo te zien zit er een '91er onderlip op, of dat wat uitmaakt, volgens mij niet
als je bij de desbetreffend MR2 bent, neem wat meer foto's, zowel van buiten als van binnen
de prijs is ook niet verkeerd, maar kan gerust wat vanaf
veel suc6 iig
zo te zien zit er een '91er onderlip op, of dat wat uitmaakt, volgens mij niet
als je bij de desbetreffend MR2 bent, neem wat meer foto's, zowel van buiten als van binnen
de prijs is ook niet verkeerd, maar kan gerust wat vanaf
veel suc6 iig
-
badduh
Foto's nemen zal denk ik niet echt gaan, als het wat is wil ik proberen om hem gelijk mee te nemen, hij staat nou niet echt naast de deur, Groningen-Rotterdam is vrij ver 
- Surferdude
Of je komt er twee tegelijkertijd bekijken, das een stuk efficienter...
-
badduh
Ik neem aan dat je op de mr2 van jeroen doelt? dat is inderdaad een hele mooie auto, alleen boven mijn budget helaas. Ik ben op zoek naar een mr2 van 92 of jonger en daar staan er helaas niet zo veel van.Surferdude wrote:Of je komt er twee tegelijkertijd bekijken, das een stuk efficienter...
- Surferdude
Daar doelde ik inderdaad op ja. Ik denk dat je zeker voor een goede + 92'er toch wel dat bedrag kwijt bent. Ik zou dan nog even doorsparen.
-
badduh
Ik ben wezen kijken naar de auto en hoewel er wel het een en ander aan moet gebeuren heb ik hem toch gekocht, ik zal later wel een foto's posten en de dingen die moeten gebeuren. Die in grootegast heb ik al beken, auto heeft nogal wat min punten (roest, wielnaven die missen, lak van de spoiler af, bumper met een kwast bij gewerkt, motor liep niet mooi) en ben daar erg onvriendelijk behandeld.