Dat is een goede reden. Persoonlijk vind ik het net andersom.ROB-E wrote: @Green, vind het persoonlijk mooier.
Plus net even wat meer vermogen in de <87-ers.
Moderator: Pieten
Dat is een goede reden. Persoonlijk vind ik het net andersom.ROB-E wrote: @Green, vind het persoonlijk mooier.
De koni's zitten er onder omdat de originele gingen lekken...dat mag niet voor de apk....ROB-E wrote:en daarom zetten we er ook koni's onder. omdat we een stelletje onervaren piloten zijn:P
zie het wel staan in jullie onderschrift... allemaal aan de koni's:P
wel eens een in achterwiel aangedreven 1974 Celica gereden??? dat is een belevenis met regen en ander slecht weer8) (no konis improved)
en BTW wat het vermogen betreft we hebben eeen 87 en een 89er.
de 87er is een bluetop 124 PK kat loos. (map)
en de 89er is een redtop 116PK met kat (luchtmassa meter). m.a.w. ook in 87 heb je 124 PK;)
RClipse wrote:Dan doe ik liever een plaatwerker inschakelen. Mijn doel is op dit moment gewoon rijklaar maken en door de APK en gewoon lekker gaan rijden een tijdje en daarna zien we wel weer verder...
Maar hoe ontstaan deze roestplekken nou? Ergens komt er vocht bij het metaal, is dit bij het roostertje in die schuine stijl naar achter? Is het niet mogelijk deze dicht te maken, zou het dan opgelost zijn?
waar staat hij dan ergens?Drake wrote:Ik weet hier in de buurt een zeer goed exemplaar te koop, rood 86'r
geen roest, zeer net interieur, eventueel kan ik je in contact brengen met de verkoper.
1 van de netste aw11's die ik gezien heb en dat zijn er al een hele boel geweest