Het grote velgen post topic!
Moderator: Pieten
-
Bremo
Mooie wagen Robke! grijs is toch echt wel een mooie kleur (m'n vorige auto was ook grijs). Welke velgen zijn dat?

Nissan 300ZX Twin Turbo wielen
- 7.5 x 16 ET45 vooraan
- 8.5 x 16 ET35 achteraan
gelakt in motip donker antraciet
- corollaWRC
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11

Stilauto sr500 17''
-
Etter

ssr prof1 17x9j +24
en 93+ wielen.
nog ruim een maand wachten op de voorvelgjes....het schiet al op haha
-
Bremo
Dan ben ik zeer benieuwd! eigenlijk denk ik ook dat dat de mooiste velgen zijn onder een MR2..roald wrote:deze gaan vervangen worden voor andere echt japanse velgen
Kom op mensen, er moeten toch meer mooie velgen:foto-ani:beschikbaar zijn
ET voor +35, achter +38. Geen spacers. Achter zouden 5mm spacers kunnen om ze helemaal flush te maken.scoolio wrote:Deze velgen zou ik ooit zelf ook nog eens willen hebben!
Welke ET waarde heb je en heb je ook spacers gemonteerd?
Thanks!
Ik vind deze top staan.
Als mijn banden op zijn is de kans groot dat ik voor deze velgen ga kijken.
Ok, het kan nog wel een tijdje duren omdat de banden die ik er nu op heb er pas zo'n 2 jaar op liggen .....
Ik vind deze top staan.
Als mijn banden op zijn is de kans groot dat ik voor deze velgen ga kijken.
Ok, het kan nog wel een tijdje duren omdat de banden die ik er nu op heb er pas zo'n 2 jaar op liggen .....
-
Bremo
Enkele uit m'n (kleine) verzameling:

Helaas heb ik geen idee welke velgen het allemaal zijn. Maar zulke modellen lijken me wel wat ter vervanging van de Excite's..

Helaas heb ik geen idee welke velgen het allemaal zijn. Maar zulke modellen lijken me wel wat ter vervanging van de Excite's..
-
Etter
tom kit is ook al stoer op een witte mr....waarom rijden er zo weinig mensen met tom kit rond....Bremo wrote:Enkele uit m'n (kleine) verzameling: