Auto moet na de installatie ook weer uitgelijnd worden he!! Want de ophanging is los geweest, wacht daar ook niet te lang en hou er rekening mee kwa kosten.
Groeten Rowan
Polyurethane Bushings
Moderator: Pieten
Jup! Dus kijken of ik het kan combineren met me Tokico's 
- tilma800
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
anders zijn je achterbanden binnen 200km op weet ik uit ervaringRowanMR2 wrote:Auto moet na de installatie ook weer uitgelijnd worden he!! Want de ophanging is los geweest, wacht daar ook niet te lang en hou er rekening mee kwa kosten.
Groeten Rowan
Had je wel een hoop grip?:D
-
Roland
Nog een vraag. Is dit beter om op de voorophanding toe te passen of juist achter? (wat is het verschil?)
en als je het op allebei toe moet passen, is die 120 eu dan voor de hele auto of moet je 2x120 hebben?
en als je het op allebei toe moet passen, is die 120 eu dan voor de hele auto of moet je 2x120 hebben?
-
bonno
Ik wil ook zo'n set maar ik moet de hele ophanging nog ontroesten en reviseren, inclusief remmen en schokbrekers vernieuwen.
Wat zijn de resultaten met die nieuwe polyurethaan bussen tot nu toe ?
Kan je daar nog normaal mee op een klinker weg rijden ?
Volgens de garage zijn de originele rubbers veel beter dan gemiddeld, en zelfs na 20 jaar zijn ze nog zeer goed, bij mijn auto wel in elk geval.
Bij moderne auto's gaan ze veel korter mee, volgens toyota.
Wat zijn de resultaten met die nieuwe polyurethaan bussen tot nu toe ?
Kan je daar nog normaal mee op een klinker weg rijden ?
Volgens de garage zijn de originele rubbers veel beter dan gemiddeld, en zelfs na 20 jaar zijn ze nog zeer goed, bij mijn auto wel in elk geval.
Bij moderne auto's gaan ze veel korter mee, volgens toyota.
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Op een klinkerweg is het niet echt comfortabel..
Het is net wat je zoekt, als je voor extra rijcomfort gaat zou ik geen polyurethaan nemen. Toyota bied de oude rubbers nog steeds aan, deze gaan ook wel weer wat jaartjes mee hoor
. Verder kan je ook opzoek naar een TRD set, iets harder rubber. Zit zeg maar tussen polyurethaan een de standaard Toyota bushings in.
Ik heb mijn set nog steeds liggen, ik wacht eigenlijk op dooierick totdat hij zijn set erin heb zitten
Ik heb mijn set nog steeds liggen, ik wacht eigenlijk op dooierick totdat hij zijn set erin heb zitten
-
Silver
Makelijk zelf te vervangen als je een redelijk stevige bankschroef hebt.
Recentelijk zelf nog gedaan.
Recentelijk zelf nog gedaan.
Zal die ook niet ff melden
Bevalt het een beetje? Ik heb ook dingen gezien waar ze het anders doen..

-
RClipse
dat kan natuurlijk ook...hahaha zal wel stinken maar is wel eefectief en minder vermoeiend...