Nieuw en emmerloos :(

Ouwehoer hier een end weg

Moderator: Pieten

Kimr2tje
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
ja welkom hier!! en in een sw20 pas je dan makkelijk;) dr zijn er hier meer die ongeveer die lengte hebben (ik niet:P ikke ukkepuk;))
en anders mooiweer auto van maken:P targa-daken eraf en rijden maar ;):haha:
13thmonkey
Ik lul al aardig mee !
Mooi dat ik in ieder geval "standaard" pas :D
Ik dacht al weer aan volle kuipen met kortere steuntjes 8) (waar ben je nou m,n geldboompje de lente is al onderweg)
Mooiweer auto zal t zowiezo wel worden, naar m,n werk blijf k wel fietsen (5min)
En om redenen die ik maar niet begrijp :P:P:P schijnt deze auto nogal.....vreemd te kunnen doen als t wegdek flink vochtig is :lach:
Peerke
Type MR2: ZZW30
Voor elke auto moet je een beetje rijervaring hebben, ook voor een SW20.....
En de achterwielaandrijving neks vele mensen, meestal vanwege een te enthousiast gebruik.
De jongere rijders onder ons dagen de SW20 nogal eens uit, wat niet zeldzaam verkeerd uitpakt.
Ik wil alleen maar zeggen dat de auto niet vreemd doet maar de bestuurder. ;D
Bremo
Met dat laatste ben ik het niet helemaal eens.. in een ander topic dat ik gepost heb kun je lezen waarom de MR2 zo gemeen kan zijn alsie soms laat merken. Dat is de aard van het beestje en dat is waarom men destijds vond dat het geen goede auto was omdat jan met de pet hem gewoon kon kopen. Het komt dus niet alleen puur door het feit dat het een achterwielaandrijver is en omdat de motor achterin ligt (maakt het fenomeen wel erger).

Ik zou een mr2 iig niet aanraden als eerste auto. En als men dat toch in de wind slaat kan ik enkel zeggen pas op en test hem eens uit op nat/glad wegdek zonder obstakels maar wel veel ruimte..
Peerke
Type MR2: ZZW30
Toch blijft het de bestuurder die de auto bestuurd.......
En toen de SW20 in 1989 geintroduceerd werd, was er alleen maar lof over de auto te vermelden.
PS: ik rijd al meer dan 10 jaar een SW20....
13thmonkey
Ik lul al aardig mee !
Eerste auto wordt het niet k heb er al 4 gehad. :P
en ook met een flinke dot vermogen kan ik wel overweg, m,n gsi,tje had ongeveer 180 pk.
Natuurlijk is een mr2 heel wat anders als een gsi (gelukkig ;D)
Puurder dan een Midship Rearwheel 2seater bestaat er niet.
En laat Toyota nou een prachtig model hebben wat nog enigszins betaalbaar is ook ;D
En ja als ie er dan is ga ik zeker een mooi nat parkeer terrein opzoeken
en wat van het betere gooi en smijtwerk uitproberen.
Ik heb gelukkig enig idee van waar ik aan begin ::)
rmmr2
en geloof me: als er 1 lantaarnpaal staat op heel het parkeerterrein: die raak je.....;D

owja, welkom trouwens bij dit zooitje ongeregeld....;)
Roland
Welkom!

Bij je naam moet ik meteen aan films denken. 12 monkeys, of the 13th warrior? :P
bond
Welkom hier bij de club en suc6 met zoeken. Maar aw11 jes zijn ook leuk maar kan soms ook veel geld in gaan zitten.
13thmonkey
Ik lul al aardig mee !
Roland wrote:Welkom!

Bij je naam moet ik meteen aan films denken. 12 monkeys, of the 13th warrior? :P
Bij de 1e film had je t goed ;D gebruik deze naam echt al jaren.
Ik vind de tijds loop die ze gebruiken in de film echt helemaal geweldig

13 is in mijn geval ook een lucky number ;)
Roland
12 Monkeys is echt geweldig idd. Ik hou echt van dat soort films.
Goeie acteurs die niet van die standaard rollen spelen.
Green Goblin
Bremo wrote:Met dat laatste ben ik het niet helemaal eens.. in een ander topic dat ik gepost heb kun je lezen waarom de MR2 zo gemeen kan zijn alsie soms laat merken. Dat is de aard van het beestje en dat is waarom men destijds vond dat het geen goede auto was omdat jan met de pet hem gewoon kon kopen. Het komt dus niet alleen puur door het feit dat het een achterwielaandrijver is en omdat de motor achterin ligt (maakt het fenomeen wel erger).

Ik zou een mr2 iig niet aanraden als eerste auto. En als men dat toch in de wind slaat kan ik enkel zeggen pas op en test hem eens uit op nat/glad wegdek zonder obstakels maar wel veel ruimte..
Een mr2 wordt pas listig als te hard gaat.... als je er normaal mee rijdt is echt niet anders als een andere auto.
Bremo
Green Goblin wrote:Een mr2 wordt pas listig als te hard gaat.... als je er normaal mee rijdt is echt niet anders als een andere auto.

Eens.. maar je koopt geen MR2 om boodschappen mee te doen ::)
Ducky
Ik lul al aardig mee !
Mijn eerste auto was een SW20 en ik rij er nu nog steeds in rond:Xen zonder kleerscheuren
Roland
De MR2 kan wel onverwacht listig zijn. Zoals met nat weer een klein beetje gas geven in de bochten, kan al verkeerd uitpakken. Dan kun je gelukkig nog wel gewoon tegensturen, lukte mn vriendin laatst ook.
Timo
Peerke wrote:Voor elke auto moet je een beetje rijervaring hebben, ook voor een SW20.....
En de achterwielaandrijving neks vele mensen, meestal vanwege een te enthousiast gebruik.
De jongere rijders onder ons dagen de SW20 nogal eens uit, wat niet zeldzaam verkeerd uitpakt.
Ik wil alleen maar zeggen dat de auto niet vreemd doet maar de bestuurder. ;D

Je hebt wel gelijk!

ik heb met mijn SW20 een keer heel veel overstuur gehad...
In de regen in almere te veel gas bij uitkomen rotonde.
gelukkig heb ik hem recht gekregen zonder iets te raken (en ik zat tussen 2 stoepranden in:X )

ik was degene die stom was om te veel gas te geven bij het uitkomen van die rotonde...
13thmonkey
Ik lul al aardig mee !
Bremo wrote:Eens.. maar je koopt geen MR2 om boodschappen mee te doen ::)
M,n vriendin vond t anders best handig hoor zo,n kofferbakje,
"dan kunnen we er ook de boodschappen mee doen".............

......Ze is nu bezig met r rijbewijs te halen en dan mag ze mooi een
"boodschappen auto" kopen ;D
Post Reply