Het grote AW11 topic
Moderator: Pieten
-
Roland
Wat AutoStyle?
Nee mooie kit. En die USA achterlichten, dat is dus ook met dat smalle nummerbordje. hmm.. dat wordt knutselen om dat te combineren..
Nee mooie kit. En die USA achterlichten, dat is dus ook met dat smalle nummerbordje. hmm.. dat wordt knutselen om dat te combineren..
-
jeffrey
en autostyle heefr volgens mij niks voor de aw11
zal eens foto's maken van mijn gebakje,
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Hier dan....

Wat is Leon's AW11 toch mooi
Ik zie dat je je oude spoiler hebt vervangen voor een LED spoiler, en ook de Plumley mod gedaan ziet er goed uit! Ben ik nu niet meer de enige met zo'n spoiler in Nederland
Maar toch vond ik denk ik die vorige spoiler iets mooier..
Groeten Rowan
Ik zie dat je je oude spoiler hebt vervangen voor een LED spoiler, en ook de Plumley mod gedaan ziet er goed uit! Ben ik nu niet meer de enige met zo'n spoiler in Nederland
Groeten Rowan
Dat kontje van Leon's mk1.5 is zo lekker he 
Ik zou ook best die US achterlichten erop willen, maar het kleine plaatje zal een probleem worden... Of is er een manier om een normale kentekenplaat tussen de US achterlichten te frotten?
Anyway, mijn elfje:

Ik zou ook best die US achterlichten erop willen, maar het kleine plaatje zal een probleem worden... Of is er een manier om een normale kentekenplaat tussen de US achterlichten te frotten?
Anyway, mijn elfje:

Mijn emmer toen ik hem net had.

-
Mcvk
leon-aw11-3s-gte wrote:Deze put is al 10 jaar diep dus ik heb er al aardig wat tijd in zitten maar er komt een andere turbo op en wat ander dingen om nog harder te gaan;D
waar heb je de bodykit vandaan
-
Mcvk
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
suggestie: de rest van de sideskirts, dan heb je verder geen bodykit nodig.
Waar komen die 162 pk trouwens vandaan ?
Waar komen die 162 pk trouwens vandaan ?
-
Roland
idd, gewoon de originele sideskirts in zn geheel erop. Dan ben je klaar.
maar idd, wat heb je gedaan om er 162pk uit te krijgen? en hoe weet je dat ie het heeft, dyno?
maar idd, wat heb je gedaan om er 162pk uit te krijgen? en hoe weet je dat ie het heeft, dyno?