Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...
inmiddels alweer een stapje verder. De buitenkant van de vaste carosserie is in middels voor zien van de nodige laklagen, nat- in -nat primer, rode lak'1e blanke lak laag, 2e blanke lak laag en deze word weer afgetopt en op nieuw , dus voor de 3e keer in de blanke lak gezet om een diepere glans te krijgen.
hier volgen (als het me Lukt) een paar foto tjes
hoi kim wordtaan gewerkt alleen de auto is in zijn geheel nog niet gespoten dus helaas kan ik je dat nog niet laten zien als het me zit eind volgende week het is namelijk erg druk bij ons op het werk ivm het slechte weel veel schade auto,s
ja ja het is zover de andere delen heb ik vanmorgen gespoten voor de eeste laklaag nu nog 1 keer aftoppen en dan nog een keer in de blanke lak en dan ja dan kan ik mijn emmer zijn jasje weer aandoen dan begint het ook model te krijgen
Knap gedaan hoor. Het is totaal het tegenstelde van wat ik heb gedaan, namelijk alles origineel gelaten, en ook niet verlaagd, en ook dan raak ik soms de grond met de zwarte rubber spoiler. Maar daar kan ie tegen. Hopelijk blijf ie lang in deze staat. Je zult wel weten wat je doet, want het ziet er professioneel uit.