800 km file??

Ouwehoer hier een end weg

Moderator: Pieten

krijger
miss2 wrote:nergens last van, ns reed gewoon..
Bij mijn trein kwam de machinist niet opdagen::)
Bremo
Geen centje pijn in zeeland. Met nachtdiensten enzo zie je al helemaal betrekkelijk weinig verkeer hier.. zalig is dat. Maargoed, een hoop mensen kunnen ook niet rijden. Anders stonden er ook hier en daar geen borden met adviessnelheid 60 waar 90 mogelijk is, om eens wat te noemen.

Om eerlijk te zijn had ik wel schik met die sneeuw! voorzichtig een beetje de achterwielen laten spinnen.. beetje corrigeren.. proberen te remmen zonder te blokkeren (geen abs). Net jammer dat ik nog geen plek weet om wat verder te gaan dan dat :driving:
BST
Zere vingers van het typen..
Type MR2: SW20/21/22
krijger wrote:Bij mijn trein kwam de machinist niet opdagen::)
Bij een vriend van mij kwam de trein niet opdagen.. dus hij stond in de kou.. was jij beter af, jij had tenminste nog een trein om in te zitten ;D
spieker
ik kon eindelijk mijn koffie rustig op drinken in de auto;D
BlackMR2
ik had geen koffie bij me helaas, was er wel aan toe ;D
BST
Type MR2: SW20/21/22
Ik had er al rekening mee gehouden dat het een beetje later zou worden, dus ik had thee en koek bij me, en die heb ik bij knooppunt gorinchem toen ik daar poogde de A27 op te komen lekker zitten opeten/drinken 8)
ROB-E
Type MR2: AW11
ik heb lekker gelapen achterin. niks van het weer gemerkt. en we kwamen maar een kwartier later aan. dus een uur en 3 kwartier in de auto gezeten. niks geen last van een file gehad vanochtend;D
Miss-Mr2-on-LSD
Ik lul al aardig mee !
Nergens last van gehad, nou moet ik wel eerlijk toegeven dat het mijn werk is om de hele dag op de weg te zitten en dus ook erg handig met sluiproutes ben geworden.
Was wel glad. Niet zozeer in Leidschendam - Den Haag maar toen ik naar 's gravenzande moest was ik even iets voorzichtiger. Toch geen zin in een micra in 6 stukken... t blijft plastic..
Dokter Rob
BST wrote:Ik ging om 06.00 uur weg, maar dat was niet vroeg genoeg.. ;D

toen was ik al een uurtje Gorinchem gepasseerd...

gewoon "iets" eerder beginnen met werken, valt de drukte mee...

En ik sluit me aan bij Erik, M+S winterpantoffeltjes scheelt een hoop ellende...;)
Beer
280 km gereden vandaag, geen moment in de file gestaan.
Wel een vrachtwagen langs de weg zien liggen (gekanteld).
SpeedDevil
miss2 wrote:nergens last van, ns reed gewoon..
dat mag ook wel in de krant
Post Reply