3SGE in AW11?

Alles over de AW11. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de AW11.

Moderator: Pieten

Xhermes
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Als het goed is moet dat gewoon passen. Dit is wat ik gelezen heb op MR2oc...
aw-emmer
nou....

de spullen zijn aangeschaft.....
3e gen 3sge + comp en halve kabelboom (is nu bij een vriend van me)
sw20bak (bij dezelfde dude)
assen (aankomende week halen)

om de vele vragen naar ombouw, zal ik een duidelijke en uitgebreide swap topic openen in het engels....

gr stephan
Xhermes
Price tag tot nu toe? :)
Roland
Dat wil ik zien als ie af is! (en meerijden!)
aw-emmer
weet nog niet precies.... bedoeling is om de auto voor augustus rijdend te hebben..... k heb leon dus dat komt wel goed.... k moet alleen nog een kabelboom van een 3sge 3e gen hebben, ignitor, en ontstekingshuis.... dus ga ff zoeken naar die spullen....
Xhermes wrote:Price tag tot nu toe? :)
Xhermes
Stuur op MR2oc mr220v geloof ik ff een pm. Die kan wel en plug and play harness voor je in elkaar zetten.. Anders Electric-S even een pm sturen die heeft ook zijn harness daar vandaan...
aw-emmer
ik ga geen 350 dollar uitgeven voor een harness.....
ik doe het zelf, k moet alleen een complete boom hebben, dan gaan we verder... er komen teveel draden extra in, en als er ooit iets gebeurt of als ik iets extra erbij moet aansluiten (wat zeker weten gaat gebeuren!!!!) dan weet ik niet hoe die kabelboom in elkaar zit, dus dat gaat niet werken.....

gr stephan
Xhermes
Zelf weten, ik zou het er graag voor over hebben. Zeker met de dollar koers van tegenwoordig.
Roland
Wat is die harness dan? Dat is toch gewoon een kabelboom op maat. En is die voor Electric-S niet heel anders? 3S-GE != 4AGE 20v?
aw-emmer
is ook anders, maar die dude maakt ze voor meerdere motoren....

en @ harm, voor 50 euro ofzo koop ik een kabelboom, dan ben ik miss nog 25 euro kwijt om de boom aan te passen (stekkertjes, tape en rotzooi) en ik weet hoe de boom in elkaar zit... ook hoef ik niet te wachten tot de boom er is enzo......
aw-emmer
nou, hek is van de dam....

ik zal morgen denk ik een topic gaan aanmaken bij projecten....
k ben net ff wezen shoppen, en heb gekocht:

2egen 3sge, compleet(kabelboom, startmotor, dynamo, bak, assen, motorsteunen, en heel de rotzooi) met kapotte drijfstanglagers, wordt compleet gestript en de motor wordt daarna verkocht...

en dus de assen, met sw20 fusees, die ook verkocht worden....

dus behalve ignitor heb ik nu alles wat ik moet hebben volgens mij.....
R_Dawn
Ik lul al aardig mee !
je hebt groot gelijk, het zelf uitzoeken en in elkaar solderen van een draadboom is er leerzaam en handig. Het scheelt ook veel geld want zoveel werk is het niet.
Xhermes
Als je beetje handig ben met electronica niet nee... Het is voor mij nog allemaal spaghetti :)
aw-emmer
eens moet een eerste keer zijn.......
Post Reply