Bremo's brulijzer

Plaats hier foto's van jouw stalen, net gewassen ros in het stralende zonlicht van de eeuwige jeugd... Kortom, kiekjes plaatsen van je blikkie!

Moderator: Pieten

Bremo
bogey wrote:OK, dan is er netjes aan gesleuteld, ziet er goed uit ;D, niet te veel tupperware handel ( ik vindt rood een mooie kleur voor een MR2) je hebt dus het 156pk blok, misschien een smt-6 (JP) overwegen en een katvervanger, wordt de 2 net ffe wat pittiger van.

Veel plezier met het mooie (dakloze) weer.

Precies, niet teveel plastic rommel ;) Katvervanger zit erop, open filter en zover ik weet ook al een SMT6. Iets van 180pk aan de krukas bij Ruud Fredriks.. dus zeg zo'n 150 a 155 aan de wielen!
Missy_Maaike wrote:Nog geen ideeen voor een datum?? ;)

Als er animo is voor een ritje in Zeeland, toch een uithoek, dan kan ik daar best wat werk van maken hoor..?
Wiki_Maaike
je kan altijd een animocheck opzetten...
zeeland is wel een mooie omgeving om te touren opzich!
Bremo
Zeker te weten! 8)

Image

Image
bogey
[quote="Bremo"]Precies, niet teveel plastic rommel ;) Katvervanger zit erop, open filter en zover ik weet ook al een SMT6. Iets van 180pk aan de krukas bij Ruud Fredriks.. dus zeg zo'n 150 a 155 aan de wielen!

Wat voor einddemper zit er onder je 2, het zijn aardige stortkokers zo om te zien, laten maken bij EPS???
Bremo
Einddemper van Sebring, eindstukken van Skytune.. heb ik me laten vertellen ;)
andria korte
Leuke velgens trouwens, doet me denken aan de enkei-phalex (worden niet meer gemaakt). Maar deze lijken er wel op. Hier een paar foto's van de enkei velgen:

Image
Image

:dux-blij_thumb-up: :dux-blij_thumb-up:

Grtn,

Andria.
Bremo
Die hebben er inderdaad wat van weg ja! De velgen zijn gekozen door de vorige eigenaar overigens. Zelf zou ik iets heel anders gekozen hebben.. niet zo'n typische nederlandse velg..
bogey
Bremo wrote:Die hebben er inderdaad wat van weg ja! De velgen zijn gekozen door de vorige eigenaar overigens. Zelf zou ik iets heel anders gekozen hebben.. niet zo'n typische nederlandse velg..

Wat geniet de voorkeur qwa velgen???? Heb je nog meer plannen met de 2 qwa verbouwen/aanpassen:dux-blij_thumb-up:
Bremo
Eerst wilde ik wel graag andere velgen ja.. zoiets als ik hierzo gepost heb. Maar uiteindelijk geloof ik het wel even. Ik heb geen flauw idee hoelang ik nog in de MR blijf rijden.. en dan vind ik het zonde om een smak geld aan velgen uit te geven. Zijn nog zoveel andere leuke en mooie auto's om eens in het bezit te hebben!

Als geld geen obstakel geweest zou zijn kwam er een 3.0 v6 in met ~250pk.. en een schroefset.. lsd.. andere stoelen + gordels.. en nog wel het één en ander ;D
andria korte
Hier volgen dan de foto's van hoe je de lichtjes in elke kleur kunt krijgen die je maar hebben wil, zonder dat het ene punt veller schijnt dan het andere punt van je dashboard.

Gewoon led lichtjes op een printplaatje met een paar weerstandjes ertussen.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Ik moet er zelf nog mee bezig, maar als ik de foto's bekijk dan moet het niet zo moeilijk zijn. Alleen nog even uitzoeken wat voor weerstandjes ertussen moeten maar dat moet niet zo moeilijk zijn.

Hoop dat je hier wat mee kan.

Grtn,

Andria.
Surferdude
Dit vraagt om een uitgebreide "Hoedoetiedat?" in Hoedoetiedat?....
Bremo
Ehm.. waarom staat die howto hier in dit topic? ::) ;D
BlackMR2
wat een werk joh
andria korte
Bremo wrote:Ehm.. waarom staat die howto hier in dit topic? ::) ;D

;D

Sorry mijn fout, haal ze er gelijk uit. Verkeerde topic geplaatst. Ik had echt maar 3 biertjes op toen ik hiermee bezig was. Kon ze al niet vinden.

Grtn,

Andria.
Bremo
Neem er nog ééntje joh ;D
Post Reply