Ren0W's projectje

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

Mr2-wouter
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Als je dat hok nou eens had verzekert.. kon je komen laten zien :P

Ach.. wij komen wel even langs toch MR83 ?

Bel me ff voor je adres ;)
MR83SGTE
Ik lul al aardig mee !
Ja prima MR2Wouter.. ;D Tot zo he!!
Mr2-wouter
Ja nu ben je te laat kerel.. nu zijn we al weer terug :P HEERLIJK WEER 8)
Ren0W
Haha, sorry mensen, was zo'n beetje de halve dag bezig met wassen... en daarna naar mijn meid gegaan, en net pas weer thuis.
Vandaag is weer een dag, en dan is ze hopelijk wel verzekerd.

Ik had geluk dat ik haar nog op naam had kunnen laten zetten via de garage zelf... maar verzekeren kon niet meer na 3 uur :(
Dennis16v
aaaah die mr2 was ik ook naar opzoek.. jammer dat jij me net voor bent geweest :'( naja dan moetk maar op zoek naar n andere ;D
veel succes ermee :)
Etter
http://link.marktplaats.nl/163183663

hij staat nog te koop :P

mooie mr! :)
Ren0W
Vandaag het eerste ritje gemaakt in me MR2... en meteen maar de bochten en rotonde's gebruikt om haar te laten slippen.. FANTASTISCH!!!
BlackMR2
kijk maar uit dat de achterkant niet wegglijd, daar hebben meer mensen last van gehad op het begin
Mr2-wouter
Ey flapdrol.. had ik nou niet gezegd dat je voorzichtig moest doen? :P

Moet zeggen, hij zag der goed uit en hoop dat die er zo uit blijft zien! Goeie koop gedaan kerel :)
franksmits
Ren0W wrote:Haha, sorry mensen, was zo'n beetje de halve dag bezig met wassen... en daarna naar mijn meid gegaan, en net pas weer thuis.
Vandaag is weer een dag, en dan is ze hopelijk wel verzekerd.

Ik had geluk dat ik haar nog op naam had kunnen laten zetten via de garage zelf... maar verzekeren kon niet meer na 3 uur :(

1 telefoontje naar je verzekerings agent en dan zit hij in de voorlopige dekking.. Voor de volgende keer :p
Ren0W
Ja ik weet dat ie snel kan wegglijden, maar dit gaat best wel een eindje terug, zoals, vorig jaar. Toen ik me vriend altijd aanspoorde om hem zijn MR2 dwars te laten gaan, waarop ik altijd te horen kreeg dat het niet zo makkelijk ging, en hij tegen mij zei:"koop jij er maar ene en gooi jij hem maar dwars!".
Ja natuurlijk, lol, geen probleem, de eerste de beste rotonde trek ik hem dwars zei ik.

Dus, zo gezegd, zo gedaan...
Eerst rustig naar Roermond gereden... en toen op de trugweg, bij de rotonde van 'Herten/Merum' liet ik haar slippen en ik zat toch, moet ik eerlijk zeggen, in een aardige drift.
Snelweg op, en na de afslag bij een T-splitsing naar links ook laten slippen, en ik kreeg haar kontje te zien in mijn rechterbuitenspiegel. En het gaat ook lekker bij die T-splitsing bij de MacDonalds in Echt.

Maar binnekort maar eens een parkeerplaats opzoeken ofzo, kijken waar haar grenzen liggen.

En ja dat weet ik... als je een tussenpersoon hebt... maar niet als je rechtstreeks verzekert bent, en je belt om 15:07 op, en je krijgt van een antwoordapparaat te horen dat ze je niet meer kunnen helpen na 15:00.
Ren0W
En volgens mij vandaag me eerste bekeuring gekregen voor het door rood licht rijden :(
:foto-ani:

Dat komt ervan als je een andere MR2 volgt.. en hij de rechtdoor gaande weg gebruikt ipv de invoegende linkerstrook, en vervolgens midden op het kruispunt toch naar links afbuigt.
toen we schuinoverstaken flitste ie
en jij zat achter me dus ik denk dat ze mij niet erop hebbe
of je moet geluk hebben dat we te snel waren en net uit het zicht toen de 2de flits ging
2x ging ie eerst flits toen we net zo midde op dat kruispunt waren en 2de flits 1sec later
dus kan zijn dat we net uit zicht waren of net niet
of we staan er allebij op
Huub
Ik lul al aardig mee !
Let goed op eventuele plasjes onder je auto. De MR2 bezit een "hose from hell"; een metalen leiding die door trillingen bij de beugel kleine scheurtjes kan vertonen. Normaliter is het daar dusdanig warm dat kleine druppels verdampen. Ow, overigens een mooie MR2!

Image
Ren0W
En waar moet ik die vinden?
En het enigste wat ze tot nu toe lekte was/is koelvloeistof, uit de overloop.
Thx! maar niet zo mooi als de jouwe :P
Mr2-wouter
Dat is een foto van de tunnelbak / tank regio. Jouwe lekt aan de achterkant ;)

Daarnaast zat je potje overvol... ;)
Ren0W
Originele witte knippers erop laten zetten.
thx wouter
Dennis16v
die er weer af mogen bij de apk...

tenminste dat moest bij mn clio wel..::)
maar t staat wel mooier ;D
rmmr2
witte knippers mag, heb ik nog geen poblemen mee gehad.

alsnog gefeliciteerd (ik heb hem gisteren al gezien) houd wel de glimmende kant boven he!!!;)
franksmits
Ren0W wrote:Originele witte knippers erop laten zetten.
thx wouter

Waar heb je ze gekocht?
Mr2-wouter